שתף קטע נבחר

ארגנטינה: אסטודיאנטס בפסגה, בוקה וריבר ניצחו

האלופה חזרה לפסגה בזכות 0:3 על אול בויס וה-1:0 של אולימפו לסן לורנסו. ריבר חגגה 1:2 על ניואלס, ריקלמה העניק לבוקה 0:1 על קולון. ראסינג הובסה 4:1 מול לאנוס

בקצב של אלופה. אסטודיאנטס, אלופת האפרטורה האחרון, ממשיכה לצעוד בבטחה לעבר תואר נוסף. זאת אחרי שבפתיחת המחזור השביעי של החלק השני של העונה בארגנטינה, הביסה 0:3 את אול בויס וחזרה לפסגה.

 

 

הקבוצה של אדוארדו בריסו חייבת המון תודה לשחקני היריבה, שרשומים על שני השערים הראשונים של האדומים-לבנים מלה פלאטה. השוער ניקולאס קמביאסו (אחיו של אסטבן מאינטר) נכנס עם הכדור לשער אחרי הגבהה שנראתה פשוטה בדקה ה-18 וכריסטיאן ולה דחק לשערו הוא כעבור חמש דקות. לאנדרו גונסאלס קינח (53) את ה-0:3 הקליל של האלופה.


כבשה פעם אחת, ניצחה 0:3. אסטודיאנטס חוגגת (צילום: רויטרס)

 

שותפתה של אסטודיאנטס למקום השני ערב המחזור, ראסינג קלוב, נפרדה ממנה, לאחר 4:1 לא נעים מול לאנוס. דווקא פטריסיו טוראנסו כבש ראשון לזכות 'לה אקדמיה', בכדור חופשי (דקה 28) שנכנס באדיבות השוער המקומי מאוריסיו קראנטה, אבל מארחת הגיבה עם מחצית שנייה נהדרת. מריו רגיירו (59), ססאר קראנסה (68), קרלוס איסקיירדוס (84) וגידו פיסארו (90) השלימו מהפך מדהים מול האקס מיגל אנחל רוסו, שעכשיו מאמן את ראסינג.

 

מי שעלתה למקום השני על חשבון ראסינג היא סן לורנסו, שחזרה עם 0:1 קשה ממשחק החוץ בבאהיה בלאנקה על אולימפו, המוליכה היוצאת. חואן סאלגיירו (73) העניק ניצחון חשוב לאורחת עם שער במתפרצת והקבוצה של ראמון דיאס שמרה על הנקודות היקרות גם בעשרה שחקנים, לאחר הרחקתו ה-11 בקריירה של ג'ונתן בוטינלי (74).


פרארי מול דיאס. ריבר ניצחה 1:2 (צילום: AP)

 

ולס סארספילד, לה משחק חסר מול סן לורנסו, גם היא חזק בצמרת לאחר 0:3 ביתי על ארסנל. סנטיאגו סילבה (24), ריקרדו אלבארס (35) וחואן מנואל מרטינס (63) כבשו לקבוצה של ריקרדו גארקה, שאחרי פתיחה חלשה גם בליברטאדורס, מתאוששת ומצליחה בשני המפעלים.

 

גם ריבר פלייט, שנאבקת על חייה בטבלת הירידות המקבילה (שלוקחת בחשבון שלוש שנים), הצטרפה למירוץ האליפות לאחר 1:2 ביתי על ניואלס. לאנדרו קארוסו, שלא כבש כמעט שנה, פתח במקומו של מריאנו פאבונה וחגג צמד (34 ו-72). מאוריסיו ספרדוטי השווה זמנית (40) לאורחת, שסיימה בתשעה שחקנים אחרי ההרחקות של סקיאבי (79) וביילר (85).


ריבר פלייט חוגגת ניצחון קשה על ניואלס (צילום: רויטרס)

 

בוקה ג'וניורס, שהפסידה שלושה משחקים ברצף ואוהדיה זרקו בשבוע שעבר בקבוקים ונעליים לכיוון השחקנים, התאוששה עם 0:1 בסנטה פה על קולון. חואן רומן ריקלמה, מי אם לא הוא, הרגיע את הרוחות בקבוצה הפופולארית במדינה עם גולאסו בכדור חופשי בדקה ה-60.

 

בחלק התחתון של הטבלה, הורקאן חגגה שלוש נקודות זהב אחרי ה-0:2 הביתי על חימנסיה לה פלאטה, אותה מאמן האקס האהוב אנחל קאפה. חבייר קאמפורה בישל לרודריגו בטאגליה (8) וכבש בנגיחה (17). אנשי פארקה פטריסיוס גם שמחו לשמוע על ה-0:0 של קילמס אצל ארחנטינוס, בסיומו מאמן נועלת הטבלה, ריקרדו קארוסו לומבארדי, התפטר אחרי שלושה משחקים בלבד על הקווים של קילמס בטענה כי "אני מרגיש שכבר ירדנו, אין לי איך לשנות את גורל הקבוצה".


ריקלמה ובוקה חזרו לחייך (צילום: AP)

 

גודוי קרוס כבר הוליכה 0:2 בטיגרה (דונדה 27, נבארו 45), אבל דניס סטרקואלורסי, מי אם לא הוא, השווה (62 ו-92) בסיום סוער, בו אנשי האורחת זעמו על השופט. אינדפנדיינטה (אדוארדו טוציו 7) ממשיכה להיות שקועה בתחתית, לאחר 1:1 מול באנפילד (כריסטיאן גארסיה 42), במשחק בו שוערה הילאריו נבארו נפצע והוחלף במחצית בידי פביאן אסמאן.

 

הטבלה והמחזור הבא

הצמרת: 1. אסטודיאנטס 15 נק'; 2. סן לורנסו (משחק חסר) ואולימפו 13 כ"א; 4. ריבר וראסינג 12; 6. ולס (משחק חסר), גודוי קרוס וארחנטינוס 11 כ"א. התחתית: 18. ניואלס ואול בויס 4 כ"א; 20. קילמס 2.

 

המחזור הבא: שישי: חימנסיה - אינדפנדיינטה, באנפילד - ארחנטינוס. שבת: אולימפו - ולס, אול בויס - לאנוס, ניואלס - ארסנל, ראסינג - טיגרה. ראשון: קילמס - ריבר, גודוי קרוס - הורקאן, בוקה - אסטודיאנטס, סן לורנסו - קולון.

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
אלמיידה מריבר מול ניואלס
צילום: AP
מומלצים