שתף קטע נבחר

חולון: עימות פיזי בין אוהד לחבר ההנהלה מזרחי

חילופי דברים בין הצדדים לאחר משחק ההפסד לבני השרון, גלשו לפסים אלימים. האוהד טוען כי ספג אגרוף מאמיר מזרחי, שאמר בתגובה: "לא ניסחט ע"י האוהדים". פרנקו: "זו הרוח שאני רוצה לראות מהשחקנים". שמיר: "היינו צריכים את הניצחון הזה"

בני השרון קטעה הערב (א') רצף של שני הפסדים כשניצחה 73:82 את הפועל חולון במטרווסט, אולם סיפור לא פחות גדול התרחש מחוץ לאולם ברעננה.

 

 

אוהדי הקבוצה האורחת התחלקו לשני מחנות - אלו שנכנסו לאולם ועודדו וכמה עשרות בודדים שנשארו בחוץ במחאה כלפיי הנהלת המועדון, שלטענתם התערבה בסכסוך פנימי של הקהל, ודרשה מהמעורבים שלא להגיע למשחק הערב.

 

למרות ניסיונם של חלק מהאוהדים להציג את הוויכוח עם ההנהלה כדאגה לעתיד הקבוצה, ל-ynet נודע כי מדובר בהתנגשות בין חברי ההנהלה הקודמת לבין הנוכחית, כחלק ממאבקי השליטה במועדון.

 

בסיום המשחק חדר אחד מאוהדי חולון לפרקט, ניסה לתקוף את חברי ההנהלה אמיר מזרחי ויענקל'ה הרן, וכעבור שניות הצדדים החליפו דחיפות וצעקות. לאחר מכן, כאשר מזרחי יצא מהאולם, הוא נתקל באותו אוהד שהמשיך במטר קללות לעברו.

 

אז, לטענת האוהדים, נתן מזרחי אגרוף לאותו אוהד. מזרחי סירב להתייחס לאירוע הנקודתי אולם ביקש להגיד: "בהמשך לאלימות בין האוהדים, אני רק יכול להגיד שלא ניסחט על ידם וע"י האיומים שלהם. אוהד שיחליט לאיים, לא יכנס למשחקים של הפועל חולון".


מזרחי, משמאל: "אוהד שיאיים, לא ייכנס למשחקים של חולון" (אלי אלגרט)

 

פרנקו: "זו הרוח שאנחנו רוצים לראות בהפועל חולון"

בחזרה לכדורסל. למרות ההפסד, השלישי ברציפות של החולונים, המאמן דני פרנקו נשמע שבע רצון: "אני מאוד מרוצה מהיום הזה. כמובן לא מזה שהפסדנו, אבל היינו בסיטואציה לא קלה. לאורך כל הדרך השתמשנו במה שיש לנו ונלחמנו, והביחד הביא אותנו להצלחה".

 

"בחצי הראשון בני השרון שיחקה מצוין וניצחה אותנו כמעט בכל עמדה. אני לוקח מהמשחק הזה את החצי השני, שאליו הגענו עם הראש למעלה, לא נשברנו וכמעט חזרנו. עם כל הקשיים שהיו לנו ועם זה שחלק מהשחקנים מותשים מהחודשיים האחרונים, היום הראנו את הרוח והגישה שאנחנו רוצים לראות בהפועל חולון, ואני מקווה שככה נמשיך".

 

מורן רוט שסיים את המשחק עם 11 נק' ו-6 אס', התייחס גם הוא ליכולת המשופרת שהציגה הקבוצה: "קיבלנו את הסטירה בשני המשחקים הקודמים וירדנו לקרקע. בני השרון אומנם שלטה בכל המשחק אבל לא נשברנו וכך גם נדע לצאת מהתקופה הזו".


רייס שומר את פאוול: "ההגנה ניצחה לנו את המשחק" (דרור עינב)

 

"בצד המנטאלי היינו צריכים את הניצחון"

המאמן המנצח דן שמיר, סיכם: "ההפסדים במלחה לירושלים ובבית למכבי ת"א אולי מתקבלים על הדעת, אבל בצד המנטאלי היינו צריכים את הניצחון היום. הגענו נחושים ואגרסיביים וכמעט שלא היו לנו ירידות בצד ההגנתי. יכולנו להגדיל את ההפרש אבל עצרנו, החטאנו ולא שיחקנו ביחד. הכי חשוב זה שניצחנו".

 

על יכולתו של לי ניילון, שקלע 14 נק', אמר שמיר: "זה נכון שלי נמצא בתקופה קצת פחות טובה, אבל אני יכול להגיד שיש לי מאה אחוז ביטחון ואמון ביכולות שלו ואני יודע שבמאני טיים הוא יהיה פה. הקבוצה שלנו בנויה סביבו ונשענת עליו. זה השחקן שאתה יודע שהוא יהיה שם כשהמסך עולה".

 

בן רייס שתרם 8 נק' עבור המנצחת: "לא היה חשש, אבל באנו דרוכים. בסוף ההגנה ניצחה לנו את המשחק. בחצי השני שמרנו מעולה וזה הבסיס שלנו. מבחינתנו העיקר לנצח, אנחנו פחות מחפשים לדרוס".

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
דני פרנקו
צילום: דרור עינב
מומלצים