$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

ג'רארד: "מעדיף את קארול וסוארס על טורס"

קפטן ליברפול לא התאבל יותר מידי על עזיבתו של 'אל ניניו' לצ'לסי: "סוארס הולך להיות כוכב ברמה עולמית"

מערכת אתר ערוץ הספורט
מערכת אתר ערוץ הספורט  27.03.11 - 16:32
טורס. ליברפול לא מתגעגעת (gettyimages)
טורס. ליברפול לא מתגעגעת (gettyimages)

במשך שלוש שנים רצופות שיתפו סטיבן ג'רארד ופרננדו טורס פעולה במדי ליברפול לרוב בהצלחה גדולה. למרות זאת, הקפטן של האדומים סבור כי העזיבה של טורס והבאתם של לואיס סוארס ואנדי קארול לאנפילד עשתה שירות טוב יותר לליברפול.

"סוארס שיחק רק מספר משחקים, אבל אנחנו יודעים שהוא יהיה כוכב מהטופ העולמי", אמר ג'רארד בראיון לסקיי ספורטס, "גם טורס בעונה הראשונה שלו היה מטריד את ההגנות, אבל אני חושב שטוב יותר לליברפול לשחק עם 2 חלוצים ברמה גבוהה, לעומת אחד. נהנתי לשחק עם טורס, אבל אני מעדיף את קארול וסוארס".

ג'רארד גילה כי שחקנים התאכזבו שטורס עבר לצ'לסי תמרות 50 מיליון פאונד: "הרגשנו מעט מאוכזבים, בדיוק כמו האוהדים בגלל שרצינו שפרננדו ישאר, אבל הוא החליט ללכת ואנחנו צריכים לכבד אותו". כזכור טורס עדיין לא פגש את הרשת מאז הצטרף בחלון העברות לסטמפורד ברידג'.

אגב, ללא 'אל ניניו', רשמה ליברפול 4 ניצחונות, תיקו והפסד ליגה בשישה משחקים. בחישוב מהיר מדובר ב-72 אחוזי הצלחה, לעומת 44 אחוזים בלבד מתחילת העונה ועד חלון העברות.