$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

גיל: 106. תחביב: LA לייקרס. "חובבת קובי"

שארלוט קרוס היא כנראה האוהדת הזקנה ביותר: "אודום פאסיבי, מעצבן"

אייל גרוסברד  27.03.11 - 12:40
שארלוט קרוס מצהירה על אהבתה לקובי

לפני ארבע שנים עלו לכותרות עשרות נזירות בטקסס, שהגיעו מזמן לגיל הזהב, עקב אהדתן לסן אנטוניו ותמיכתן הבלתי מסוייגת בכוכבי הקבוצה, טים דאנקן, מאנו ג'ינובילי וטוני פארקר. הנזירות היו צופות באדיקות במשחקי הספרס בעונת האליפות האחרונה של הקבוצה ב-2007. כעת נדמה כי נשברו כל השיאים.

18:00, ישיר ב-5+: כספי וסקרמנטו מתארחים אצל פילדלפיה

הכירו של שארלוט קרוס, כנראה אוהדת הכדורסל המבוגרת בעולם. בגיל 106 ממשיכה קרוס לצפות בכל משחק של הלוס אנג'לס לייקרס, אלופת ה-NBA בשנתיים האחרונות, ולהביע דעתה, על כל שחקן וכל מהלך, למרות שראייתה באופן טבעי אינה כשהייתה.

"אני אוהבת את קובי בראיינט", סיפרה הקשישה, "הוא מנסה לשמור את הקבוצה בצמרת והוא הופך את פאו גאסול לשחקן טוב יותר. אני גם חושבת שהוא אדם ידידותי. גם את דרק פישר אני מאוד אוהבת".

אם יש מישהו שמעצבן את הגברת קרוס זהו למאר אודום. לפני 17 שנים עברה שארלוט להתגורר עם נכדתה ובעלה, וזה מספר כי שנאתה לאודום מגיעה לעתים לקללות גם אם מדובר בטעות שלא הפורוורד ביצע: "היא מתעצבנת עליו לפעמים כשהוא מחטיא למרות שבעצם הוא קלע"

"למאר לא מספיק אנרגטי", אמרה קרוס על אודום, "לעתים הוא פאסיבי מדי בהתקפה, הוא מעצבן אותי כשהוא לא הולך עד הטבעת. למרות שבמציאות אני לא רואה הכי טוב, אני חושבת שאי אפשר שלא להעריץ את קובי ופישר כי הם נלחמים על כל כדור".