$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

מלצר ישחק מול בנה"ש, האוהדים יפגינו בחוץ

כ-250 אוהדי הפועל חולון צפויים להישאר מחוץ לאולם בהרצליה. אריאלי הפצוע יעדר

אסף אפל  27.03.11 - 13:26
אוהדי חולון. כאן מפגינים
אוהדי חולון. כאן מפגינים

הפועל חולון תצא הערב למשחק חוץ קשה מול בני השרון, אבל מבחינת הקבוצה האירוע האמיתי יתרחש דווקא מחוץ למגרש, כשחלק נכבד מאוהדי הקבוצה, שצפויים להגיע הערב למגרש בהרצליה, עשויים להישאר בחוץ ולא להיכנס לאולם לעודד את השחקנים.

כבר ביום שישי הודיעו ראשי האוהדים על פיצוץ ביחסים בינם לבין ההנהלה, על רקע דרישת הנהלת הקבוצה לאסור על מספר אוהדים כניסה למגרש בעקבות קטטה ביניהם ביציע, ולאור העברת ביקורת של האוהדים על הנהלת חולון בכל מה שקשור להתנהלות מחלקת הנוער של המועדון.

ההערכה היא שכ-250 אוהדים יגיעו להרצליה הערב ורובם ככולם צפויים להישאר בחוץ. אלה שכן יכנסו לאולם, יתלו שלט באורך של שבעה מטרים, עליו ייכתב: "אין קבוצה בלי אוהדים".

ריץ' מלצר, הסוחב פציעה כבר שבועיים, אמור לעמוד הערב לרשותו של המאמן דני פרנקו וצפוי לשחק. ג'יימי ארנולד, שחזר לא מזמן מפציעה, עדיין לא בכושר משחק מלא והרכז טמיר אריאלי הצעיר, שלא מזמן חתם בקבוצה, סובל משבר בכף היד וצפוי להיעדר בין 3-6 שבועות.