$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

בלו: "קאחה תגיע מוכנה היטב ליום שלישי"

אלופת ספרד תצא היום לישראל לקראת המשחק ה-3 בהצלבה מול מכבי ת"א. הפורוורד: "שירגישו שכל העולם נגדם. חשוב לנצח אחרת לא עשינו כלום". סן אמטריו פצוע בקרסולו אך שיחק בליגה מול מנורקה

רועי גלדסטון ואייל גרוסברד  27.03.11 - 08:26

מכבי ת"א, שנחתה ביום שישי בישראל לאחר הניצחון הדרמטי, 81:83 בויטוריה, חזרה אמש לאימונים, וקיימה אימון התאוששות בהיכל נוקיה לקראת המשך סדרת ההצלבה מול אלופת ספרד. השחקנים יערכו אחה"צ אסיפת וידאו ולאחריה ייצאו לאימון נוסף, לקראת המשחק השלישי מול קאחה לבוראל, שייערך ביום שלישי בהיכל נוקיה (1:1).

  • שלישי ב-21:00, ישיר כאן באתר: מכבי ת"א מול קאחה לבוראל, משחק מספר 3

קאחה מצידה מגיעה במצב אופטימלי הרבה פחות. פרננדו סן אמטריו סובל מפציעה בקרסולו, לא התאמן אך לבסוף שותף במשחק הליגה מול מנורקה. בקבוצה הגדירו את מצבו של הגארד כ"בספק" למשחק, אולם הוא עבר כשירות.

בכל מקרה, השחקן ימשיך לעבור טיפולים וכמובן שימריא לישראל וישותף מול מכבי. שחקנים בקאחה אמרו לתקשורת הספרדית: "יש עייפות רבה כתוצאה מהמשחקים מול מכבי, אבל אנו מודעים לחשיבות של משחק הליגה ולא מזלזלים". מנורקה, בה משחק רביב לימונד, הפסידה ב-9 משחקיה האחרונים בליגה.

המסע של קאחה לישראל יהיה ארוך ומתיש, נתון שעשוי לסייע לצהובים לקראת משחק 3. מנורקה מרוחקת כ-4 שעות טיסה מויטוריה, ומיד לאחר המשחק תצא הקבוצה לישראל וצפויה למעשה לעבור 3 טיסות ביממה.

"אנחנו חייבים לנצח ולשמור על יתרון הביתיות שהשגנו, אחרת הניצחון בספרד לא שווה כלום", אמר לאתר ערוץ הספורט דייויד בלו, שהתעורר במחצית השניה בחמישי והיה מגיבורי הנצחון עם 18 נק', "בקושי ניצחנו ביום חמישי ואני בטוח שיש להם תוכנית משחק ליום שלישי. הם יבואו מוכנים".

על השאלה האם העובדה שקאחה משחקת בליגה היום תתרום למכבי, אמר הפורוורד: "אני באמת לא יודע, אבל הם מקצוענים. זה תלוי איך הם אוכלים, ישנים ומתאמנים, אבל גם אנחנו בארץ עובדים קשה ומתאמנים אפילו שאין לנו משחק".

"אני מקווה שהקהל שלנו יבוא מוכן לעשות רעש ובלאגן כי אנחנו צריכים אותו", סיכם בלו, "כשהיינו שם הרגשנו כאילו זה אנחנו נגד כל העולם, עכשיו תורם להרגיש ככה".