$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

קטש: "להמשיך במומנטום". בכורה למקאלו

אפי מארח את האדומים. סולומון: "לבוא חדים ומרוכזים". חנוכי: "הם טובים בהרבה מאז חזרתו של בראיין רנדל"

אסף אפל  27.03.11 - 10:34
ימשיך לנצח? ריץ'
ימשיך לנצח? ריץ'


המחזור ה-23 בליגת לוטו ייצא היום לדרך, כשבמוקד המחזור יעמוד המשחק המסקרן והמעניין בין מכבי ראשון לציון להפועל ירושלים. הקבוצה של אפי בירנבוים מגיעה למשחק אחרי שלושה הפסדים, כשהיא מדורגת במקום החמישי בטבלה ופוזלת לעבר המקום הרביעי, שם נמצאת האלופה גליל/גלבוע.

ראשון לציון החתימה השבוע את הפורוורד טאג' מקאלו, שהחל להתאמן עם הקבוצה בסוף השבוע שעבר, ולפי גורמים במועדון "נראה טוב". מקאלו יערוך הערב את הופעת הבכורה שלו במדים הכתומים. ראשון החתימה בנוסף את הגארד הישראלי בן לזר, אקס הפועל ירושלים.

מנגד, ירושלים מגיעה למשחק בכושר מצוין ואחרי שני ניצחונות, כשהאחרון שבהם הוא על בני השרון של דן שמיר. עודד קטש קיבל לסגל את בריאן רנדל, והתבשר שבסוף החודש גם אורי קוקיה חוזר. "אנחנו בהחלט רוצים להמשיך את היכולת שלנו בשבועות האחרונים גם מול ראשון לציון", סיפר קטש לקראת המשחק, "ראשון אומנם לא נמצאת במומנטום חיובי, אבל היא קבוצה טובה מאוד שיכולה לנצח כל קבוצה, על אחת כמה וכמה בבית שלה. אנחנו מצידנו נרצה להמשיך את היכולת שלנו בהגנה ובהתקפה ולהמשיך במסלול הניצחונות".

הקפטן וויל סולומון הוסיף: "פתחנו טוב את הסיבוב השלישי ואנחנו רוצים להמשיך ולנצח. אנחנו משתפרים ומתחברים ממשחק למשחק ונרצה להביא את זה לידי ביטוי גם מול ראשון לציון. המשחקים עם ראשון תמיד שקולים ונצטרך לבוא חדים ומרוכזים מהרגע הראשון".

בצד של ראשון, ניצן חנוכי, כוכב הקבוצה, אמר: "מצפה לנו משחק קשה וחשוב במטרה לחזור לרצף של הניצחונות. ירושלים נמצאת לאחרונה בכושר טוב והיא נראית הרבה יותר טוב, גם מאז שרנדל חזר. אם אנחנו רוצים לנצח, נצטרך לבוא מרוכזים ואגרסיביים במשך 40 דקות". על מקאלו אמר חנוכי: "הוא נראה טוב, אבל אני לא יודע אם הוא יעזור לנו כבר היום כי זה תלוי במאמנים שלנו. מה שכן, נראה שהוא בטח יעזור לנו בהמשך העונה".

ירושלים השתתפה ביום שישי במקצה קצר של המרתון שנערך בבירה, ביחד עם שחקניה של קבוצת הכדורגל של בית"ר ירושלים, במרוץ מיוחד למען ילדי "'שלוה". במסגרת פעילות הקבוצה למען הקהילה תקיים ירושלים ביום רביעי ביקור, הרצאה ואימון הדגמה של אורי קוקיה ומנהל הקבוצה, גידי דודי, בבית הספר "תלי" פסגת זאב שבירושלים.