$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

צפו ב-1:1 בין ארצות הברית לארגנטינה

חואן אגודלו הצעיר הישווה לאמריקאים במשחק הרעים בניו ג'רזי וניגש להציג את עצמו לכוכב: "אני חבר של תיירי הנרי". מסי החל במהלך שהוביל לשער היתרון של קמביאסו: "שיחקנו טוב, אנו מתקדמים"

מערכת אתר ערוץ הספורט
מערכת אתר ערוץ הספורט  27.03.11 - 06:39

לאו מסי? נסו חואן אגודלו. חלוצה בן ה-18 של נבחרת ארה"ב הדהים הלילה את נבחרת ארגנטינה בשער שוויון במחצית השניה של משחק הידידות שקיימו הנבחרות בניו ג'רזי, וקבע 1:1 מכובד מאוד עבור המארחים.

שערו של אגודלו בדקה ה-59 הימם את ארגנטינה, שעלתה ליתרון בדקה ה-42 משער של סאטבאן קמביאסו, ממהלך נהדר שהתחיל בו ממסי. אגודלו, שרק בעונה החולפת הפך לשחקן ברוטציה של הניו יורק רד בולס, העלה בכך את מאזנו לשני שערים בשלושה משחקים בינלאומיים.

""ניגשתי למסי ואמרתי לו שאני חבר טוב של תיירי הנרי", סיפר אגודלו הנרגש בסיום, "רק רציתי להציג עצמי בפניו. זה שמסי יזהה אותי עכשיו כשכבשתי מול הנבחרת שלו זו הרגשה נהדרת".

ארגנטינה שלטה במגרש במחצית הראשונה, אולם לא השכילה לכבוש שערים נוספים ולהגדיל יתרונה. בדקה ה-42 ביצע מסי את הפריצה הידועה שלו והעביר כדור לרחבה בין רגליו של ג'ונתן בוקאנגרה, מריה בעט לשער והכדור נהדף מידי השוער האוורד לרגלו של קמביאסו שבעט פנימה. "זה היה מדהים", הודה בוקאנגרה בסיום, "מסי הזה מדהים. הרגליים שלי לא היו במרווח גדול והוא פשוט העביר את הכדור ביניהן. הייתי בהלם".

למחצית השניה עלתה ארה"ב בצורה אחרת, הרבה בזכות חילופים שביצע מאמנה, בוב בראדלי, אחד מהם היה הכנסת אגודלו. האוהדים במגרש, כמעט 79,000, צעקו אמנם בשמו של מסי שוב ושוב, אך האוורד הצליח לסכל מספר נסיונות כיבוש של הסופרסטאר מברצלונה. ואז הגיע אגודלו.

"הייתה לנו מחצית ראשונה פנטסטית", סיכם מסי, "לא שיחקנו טוב במחצית השניה וארה"ב כבשה שער מהמצב היחיד אליו הגיעה. הם כמעט ולא אחזו בכדור במשחק. ארגנטינה מתחדשת, אני חושב שאנו משתפרים ממשחק למשחק ולומדים את פילוסופיית המשחק של המאמן באטיסטה. אנו מרוצים מהיכולת שלנו, מהצורה בה שלטנו בכדור כי זה הרעיון שאיתו הגענו למשחק. אנחנו חייבים להמשיך בכיוון הזה".