$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

באטלר חוזרת לפיינל 4: הדהימה את פלורידה

הבולדוגים ניצחו לאחר הארכה: "סיפור גדול". קונטיקט, שעברה את אריזונה עלתה עם 63:65, ווקר שוב הצטיין

אייל גרוסברד  27.03.11 - 07:52
מאק חוגג חזרה לפיינל פור (gettyimages)

גבירותיי ורבותיי, היא חוזרת. קבלו אותה במחיאות כפיים סוערות. באטלר הפכה הלילה רשמית לסיפור הקסום ביותר שידע עולם המכללות בשנים האחרונות: ללא כוכבה הגדול מאשתקד, גורדון הייורד, שבה הפינליסטית המפתיעה מ-2010 לפיינל פור אחרי שהדיחה במשחק סופר דרמטי את פלורידה 71:74 לאחר הארכה. 

 

בדיוק כמו בעונה שעברה איש לא נתן לבאטלר סיכוי רב מול בילי דונובן והגייטורס. ושוב כמו אשתקד, שלווין מאק היה שם עבור המדורגת 8. 27 נק', כולל 5 נק' בהארכה, היו לכוכב הלא מוערך של הבולדוגים, שיקבלו בפיינל פור ביוסטון דחיפה עצומה הרבה יותר עם חזרתו של 'בלו' הכלב, קמע הקבוצה, שהושעה ממשחקיה בטורניר בגלל היותו יצור חי. פיינל פור הוא כבר סיפור אחר. במיוחד עבור באטלר, גם עבור הכלב.

9:25 דקות לסיום המשחק היה נראה גמור כשפלורידה הוליכה ב-11 נק', אבל את באטלר אסור להספיד. אלופת ההוריזון קונפרנס לא הרימה ידיים ועם שתי שלשות של זאק האן חזרה למשחק והפכה אותו. הבולדוגים הפכו למכללה הראשונה מאז UNLV שאינה משחקת ב-6 הקונפרנסים הנחשבים בארה"ב ומגיעה בכל זאת לשני פיינל פורים ברציפות.

"זה סיפור ענק", סיכם האן, "אני לא יודע אם מכללה בסדר גודל שלנו עשתה פעם גבר כזה. זה בקושי קרה פעם אחת, אז פעמיים זה הישג עצום. זה לא יאומן". "נשארנו יחד, לא ירדנו מהמסלול והבנו המה צריך לעשות", אמר בראד סטיבנס, המאמן המנצח, "אני כל כך גאה בבחורים האלו, הם סחבו את המאמן שלהם בצורה נהדרת. זו חבורה מיוחדת ויש לנו מזל שהם מייצגים את באטלר".

המנצחים קיבלו 14 נק' ממאט האוורד ו-10 עם 7 ריב' בהתקפה מקייל מארשל, כולל סל גדול אחרי שלושה נסיונות וריבאונדים מתחת לסל עמוק בתוך ההארכה. בצד השני סבל ארווינג ווקר מיום עלוב של 8 נק' ב-1 מ-10 מהשדה, כולל החטאת שלשה עם תוך המועד החוקי ושלשת נצחון פוטנציאלית בתוספת הזמן. וורנון מקלין הוביל את הגיי טורים עם 25 נק', אך קלע סל אחד ב-14:30 הדקות האחרונות. קני בוינטון הוסיף 17, אלכס טיוס 14.

גם קונטיקט וג'ים קלהון בפיינל פור. בדיוק כמו צפון קרוליינה, ההאסקיס נעדרו מטורניר המכללות בעונה שעברה וחזרו בגדול. ה-63:65 הגדול על אריזונה (5) העלה את המדורגת 3 מצפון מזרח ארה"ב לפיינל פור שני בשלוש שנים. כעת מחכים ההאסקיס למנצחת במפגש המסקרן הלילה בין צפון קרוליינה לקנטקי.
וזה לא דבר של מה בכך, עבור קבוצה שיצרה כימיה מופלאה בדיוק ברבע המתאים של העונה. קונטיקט לא הלהיבה בעונה הסדירה אותה סיימה במאזן של 50% בביג איסט. אולם עם 9 נצחונות ב-19 משחקים וקמבה ווקר שמשדרג עצמו ממשחק למשחק, איש לא מזלזל כעת בסיכוייו של קלהון להגיע לגמר נוסף.

ווקר סיפק הפעם 20 נק' והפרשמן ג'רמי לאמב הוסיף 19 למנצחים. הצמד, הקולע בטורניר 70% מנקודות ההאסקיס, לא איכזב גם הפעם. "אין זמן לעייפות", אמר ווקר, "ננסה להגיע רחוק ככל האפשר, אנחנו רוצים לזכות באליפות".

אריזונה, שניסתה לעלות לפיינל פור ראשון שלה מאז 2001 בעידן שאחרי לוט אולסן האגדי, הייתה קרובה אך החטיאה פעמיים בשניות הסיום. דריק וויליאמס, כוכב החתולים, קלע 20 נק' אך לא הותיר חותמו בצורה ניכרת על המשחק לאחר שהסתבך בבעיית עבירות.