$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

בניון: מלחיץ יותר לראות את המשחק מבחוץ

צפו בקפטן הנבחרת שלא שיחק ב-1:2 מול לטביה, וראה מהצד את כיאל כובש ומביא 3 נק': "לא חשוב אם אשחק מול גיאורגיה, הכי חשוב שננצח. לא הייתה לפרננדס סיבה לעשות חילוף ולהכניס אותי למגרש"

מוטי פשכצקי ותומר לוי  27.03.11 - 07:26

מחזה נדיר היה אתמול בבלומפילד. בזמן ש-11 שחקני נבחרת ישראל שיחקו מול לטביה, הקפטן יוסי בניון ישב על הספסל והמתין לכניסתו למגרש. בניון, שחזר לפני כחודש לאימוני צ'לסי וזומן לסגל בתחילה כ"סיוע מוראלי", החליט בצוותא עם המאמן הלאומי, לואיס פרננדס כי אם יהיה בו צורך הוא ישחק, לראשונה אחרי כחצי שנה. השער של בירם כיאל השאיר את יוסי על הספסל, ואת אלו שרוצים לראותו מפליא שוב על הדשא עם ציפיה למשחק מול גיאורגיה ביום שלישי.

"אתה תמיד רוצה לשחק אבל זה מקרה די שונה כי באתי אחרי תקופה ארוכה שלא שיחקתי", סיפר בניון על הרגשתו לצפות בנבחרת מהספסל ולא להיות על הדשא בראיון בלעדי לאתר ערוץ הספורט, "יש בזה יותר לחץ מאשר להיות על המגרש, אבל ניצחנו וזה הכי חשוב. יש רק אדם אחד שקובע וזה המאמן, הוא יודע טוב מאוד מה המצב שלי ואם יכולתי לשחק או לא, אבל הכי חשוב היה לנצח את המשחק וברגע שעלינו ל-1:2 לא הייתה סיבה להחליף".


"כשעשינו 0:0 כולם העבירו עלינו ביקורת איך לא ניצחנו בגיאורגיה", אמר בניון, "קרואטיה, שהיא בכמה דרגות מעל כל הנבחרות בבית, הפסידה שם וזה רק מוכיח כמה קשה לשחק שם. זה הופך את המשחק מול הגיאורגים להרבה יותר מעניין, פיקנטי וחשוב".

"שלטנו בכל המשחק", סיפר בניון, "במשחקים כאלה אתה צריך לתת גול שני כדי לנצח את המשחק, כי מכל שטות יכולים להשוות וזה מה שקרה, כמו שקרה לנו הרבה פעמים בעבר. אבל לשמחתי סוף סוף ידענו להגיב שוב וזה הכי חשוב. האם אשחק מול גיאורגיה? תשאלו את פרננדס, לא אותי. אני שמח להיות פה, בא להתאמן ובא לעשות את המקסימום, ואם המאמן יראה לנכון להשתמש בי אשמח. אם לא – העיקר שננצח".