$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

אוואט: "הבית פתוח". בוזגלו: "זה הזמן שלי"

הרבה אוויר השתחרר אצל השחקנים אחרי השער בדקה ה-81. כיאל: "העיקר הוא שהבאנו ניצחון". זיו: "התוצאה לא כל כך משקפת, הם גנבו גול. אפשר קצת לחייך". ברדה: "מקווה שנעשה את העבודה בשלישי"

מוטי פשכצקי
מוטי פשכצקי  26.03.11 - 21:36

ניצחון 1:2 בבית על לטביה משאיר את ישראל בתמונת העליה ליורו 2012, ולמרות שהיכולת לא הרשימה שחקני הנבחרת סיימו את המשחק במצב רוח אופטימי. אליניב ברדה כבש את הראשון (16), האורחים השווה ובדקה ה-81 חתם בירם כיאל את הניצחון עם נגיחה אחרי מסירה של מאור בוזגלו המחליף.

"בסך הכל אני חושב שהצגנו יכולת טובה והיינו דומיננטיים", אמר בסיום השוער והקפטן, דודו אוואט, "בבלומפילד היתה אווירה חמה והקהל הוסיף המון. אני חושב שהניצחון של גיאורגיה על קרואטיה פתח את הבית, אבל אנחנו צריכים להתרכז רק בעצמנו. בסך הכל היינו יותר טובים מהם היום".

על מצב הרוח הכללי לפני גיאורגיה אמר השוער: "הייתה אווירה טובה בבלומפילד שנתנה לנו דחיפה ואנחנו מקווים שהמגרש ביום שלישי יהיה מלא כי הם מגיעים אחרי הניצחון על קרואטיה. אנחנו צריכים להתרכז ולעשות את העבודה".

על מהלך המשחק עצמו והשער שספג הוסיף: "הייתה ערבובייה ברחבה והם דחפו רגל. לא הייתה לי הרבה עבודה במשחק. חוליית ההגנה, שמקבלת הרבה ביקורת, הייתה טובה. היינו חייבים לדחוף ולחפש את השני אחרי השיוויון הלטבי כי לא הייתה ברירה. הלכנו על כל הקופה, האמנתי שנבקיע, לא הורדנו את הראש ובסוף זה הגיע". על יוסי בניון, שלא שיחק, אמר אוואט: "אנחנו תמיד צריכים אותו. לא יכולים להרשות לעצמנו שיוסי יחכה על הספסל. אם אני המאמן אז בניון ב-11, אבל לואיס החליט שלא וזה היה בסדר מבחינת בניון".

אליניב ברדה, שכבש את השער הראשון כבר בדקה ה-16: "זה היה משחק של קמפיין. אני חושב ששיחקנו טוב מאוד והיה כיף לראות את האווירה בקהל. הניצחון של גיאורגיה סיבך קצת את הבית. אני מקווה שבשלישי נמשיך את העבודה". כובש שער הניצחון, בירם כיאל הוסיף: "עשינו את זה קשה. שוב חטפנו במצב נייח אבל הכי חשוב זה שניצחנו בסוף".

"אני חושב שזה מה שמצפים ממני כשחקן מחליף", חגג מבשל השער, מאור בוזגלו, ששם בצד את הצרות שלו במכבי ת"א. "אני שמח מאוד כי אין דבר יותר מהנה מאשר לנצח בבית מול הקהל. הלטבים באו לשחק צפוף וזה דבר שידענו מראש. שמח שהצלחנו לנצל את המצב ההוא ולהבקיע. זה הרגעים ששחקן חולם עליהם. זה היה הזמן שלי, אני שמח שניצחנו".

 

"כל הכבוד לקהל המדהים שבא בהמוניו למרות 'האח הגדול'", הוסיף הקשר, "ביום בשלישי מול גיאורגיה זו תהיה מלחמת עולם מבחינה ספורטיבית, יהיה פה משחק קשה מול נבחרת שניצחה היום את קרואטיה. ברור שאנחנו מאמינים. תשאל את כל השחקנים וכולם יגידו שעדיין לא אבדה תקוותנו. ציון? אני נותן לעצמי 5".

יואב זיו סיכם: "אפשר להגיד שהתוצאה לא משקפת כי הגענו להמון מצבים. הנענו את הכדור מצויין ורצנו על כל המגרש. ואני שמח שניצחנו. מאוד נהניתי. הרגשתי טוב חוץ מכמה מכות פה ושם. הם באו להסתגר להתגונן, גנבו גול ממצב נייח אבל בסופו של דבר הפסידו. עכשיו נחייך קצת ונתכונן למשחק הבא".

 

זיו הוסיף ופרגן לחבריו בנבחרת: "מגיעות מחמאות לכולם. טל בן חיים היה מצוין ותמיד יש לו מקום בהרכב. בניון חיזק אותנו מנטלית ואם היה צריך הוא גם היה נכנס. בכורה טובה לטוואטחה". על גיאורגיה: "זו נבחרת מצוינת, ששונה מאוד מלטביה. צריך להתכונן אליה טוב ולעשות את העבודה שוב".