שתף קטע נבחר

הפועל חיפה: שחקן בקבוצת הנוער נהרג בתאונה

סער שטיין חזר מבילוי בשבת לפנות בוקר והתהפך עם רכבו ברחוב קיבוץ גלויות בעיר התחתית. יואב כץ: "זה כואב, לבנו עם המשפחה". מנהל מחלקת הנוער, אורן שטרלינג: "הוא היה ילד אהוד וחברותי, זהו יום קשה למועדון"

בהפועל חיפה קיבלו אתמול (ש') בהלם את הבשורה על מותו של שחקן מחלקת הנוער, סער שטיין, שנהרג לפנות בוקר בתאונת דרכים. שטיין, הנמצא בשירותו הצבאי, היה בדרכו לביתו שבנשר מבילוי במועדון "נתנזון" בעיר התחתית בחיפה, כשלפתע התהפך עם רכבו ברחוב קיבוץ גלויות ונהרג במקום. המשטרה חוקרת את נסיבות התאונה.

 

 

משחקה של הקבוצה מול הפועל תל אביב, שהיה אמור להיערך אתמול, נדחה בשל האסון. בקבוצה הבהירו כי שטיין, ששיחק בעמדת המגן, לא היה אמור לשחק בשבת בגלל פציעה ולכן בילה בליל שבת.


זירת התאונה בעיר התחתית החיפה (צילום: שי וקנין)

 

אחותו של סער, עדי, שחקנית כדורגל במועדון אס"א תל אביב, נמצאת בטורניר בגרמניה ומשפחתה החליטה שלא להודיע לה על דבר האסון עד לאחר סיום משחק קבוצתה שהתקיים אתמול. 

 

מנהל מחלקות הנוער של המועדון, אורן שטרלינג, אמר בכאב: "יום קשה וכואב למועדון, אנחנו מזועזעים ובהלם. כשאדם מת מדברים בשבחו, אך כאן באמת מדובר בילד אהוב וחברותי ממשפחה אצילית וכולם אהבו אותו. בישרנו גם ליואב כץ (בעלי הפועל חיפה, ע.ס), שנמצא בארצות הברית, והוא מזועזע מהאסון שפקד אותנו".

 

הבעלים של הפועל חיפה, יואב כץ, אמר לאחר שנודע לו על הטרגדיה: "מדובר ביום עצוב וכואב למשפחת הפועל חיפה. סער שטיין היה ילד חיובי שכל עתידו לפניו ופשוט כואב הלב. לבנו עם המשפחה". הלוויתו של שטיין תתקיים היום (א') בשעה 16:00 בבית העלמין הצבאי בחיפה.

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
סער שטיין
צילום: באדיבות האתר הרשמי - הפועל חיפה
מומלצים