שתף קטע נבחר

צילום: אלי אלגרט, Getty images imagbank

דייויד בלאט: "משחק מדהים, ניצחנו עם הלב"

מאמן מכבי ת"א חגג את ה-81:83 הענק שהעניק לצהובים 1:1 מול קאחה לבוראל ויתרון ביתיות בהמשך הסדרה. "פיינל פור? אנחנו רחוקים מזה". ג'רמי פארגו, שקלע את סל הניצחון: "אם נמשיך כך נוכל להמשיך עד הסוף"

הביתיות עברה דירה. מכבי תל אביב רשמה הערב (ה') ניצחון ענק בוויטוריה, 81:83 על קאחה לבוראל, שקבע 1:1 בסדרת רבע גמר היורוליג והעבירה את יתרון ביתיות לצהובים. כעת, אם סגנית אלופת תנצח בשני משחקי הבית שלה, בימים שלישי וחמישי בשבוע הבא ביד אליהו, מכבי תחגוג העפלה לפיינל פור בברצלונה.

 

 

"היה משחק מדהים, אני גאה בשחקנים שנתנו משחק כזה", חגג בסיום דייויד בלאט, "הצופים נהנו ממשחק מצוין, היה קצת מתוח ועצבני, אבל עם הרבה אנרגיות חיוביות ומהלכי כדורסל יפים. לקחנו משחק עם הרבה מאוד לב, קשה מאוד לנצח כאן ועשינו את זה".


ליאור אליהו חוגג ניצחון על ויטוריה (AFP)

 

מאמן הצהובים התייחס לקאמבק של קבוצתו בסיום: "למרות העבירה החמישית של שחורציאניטיס לא נכנסנו למשבר. בחודשיים האחרונם ניצחנו בהרכב הזה לא מעט משחקים וזה הרכב שמשרת אותנו טוב. אני חייב להגיד מילה טובה לליאור אליהו שישב המון זמן על הספסל, לא הוריד את הראש ונכנס למשחק עם כמה מהלכים גדולים שניצחו לנו את המשחק, יחד עם שתי הפעולות של פארגו.

 

"נדבר בארבע עיניים על שלשה מיותרת שהוא אפשר, אבל אליהו עשה מהלכים גדולים למרות שלא שיחק הרבה, התנהג כמו ששחקן מקצוען של מכבי תל אביב צריך להתנהג". 


ג'רמי פארגו מול דייויד לוגאן (AFP) 

 

לקראת המשך הסדרה, בתל אביב, בלאט אמר: "מילה חשובה לאוהדים שלנו - קאחה צריכה לקבל בתל אביב כפול ממה שקיבלנו פה. בצורה ספורטיבית, אבל כפול. אם יקבלו כפול, אני לא מודאג. פיינל פור? ממש לא, אנחנו רחוקים מזה. לקחנו משחק גדול, אבל בסך הכל השווינו את הסדרה. ראינו השנה שכל דבר יכול לקרות ביורוליג".

 

המאמן סיכם עם מילה על השיפוט: "היה כאן שיפוט מאוד ביתי ואני מקווה שעם שיפוט רגיל נוכל לבוא לתת את המשחק הרגיל שלנו ואיכשהו לנצח את המשחק השלישי שהוא המפתח להמשך".


אוהדי מכבי ת"א חוגגים בספרד (AFP) 

 

דייויד בלו: "זה צעד גדול בדרך לפיינל פור"

ג'רמי פארגו חגג את סל הניצחון: "פשוט לקחתי את הזריקה, לא חשבתי על כלום. כל כך רציתי לקלוע את הזריקה הזו. חלמתי על זה בעבר ואני שמח שסוף סוף

הצלחתי לקלוע סל כזה. המשחקים האחרונים בספרד היו לנו קשים, אבל עברנו את המשוכה הזו. נקווה שנמשיך באותה הדרך. אם נמשיך כך, אנחנו יכולים ללכת עד הסוף".

 

דייויד בלו: "עשינו צעד גדול לפיינל פור, אבל יש לנו עוד דרך ארוכה. הולך להיות קרב גדול, אבל למרבה המזל עכשיו אנחנו הולכים לשני משחקי בית מול הקהל הביתי שלנו. זה היתרון הגדול שיש לנו".

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
דייויד בלאט
צילום: עוז מועלם
מומלצים