שתף קטע נבחר

גווארדיולה: "מוכן לאמן את ברשיה בחינם"

מאמן ברצלונה שיחק בעבר משך שתי עונות בקבוצה האיטלקית. בויאן קרקיץ' לא מעוניין בהצעות מנאפולי ופיורנטינה. פרננדו יורנטה מבילבאו מועמד לאינטר

"אני מוכן לאמן את ברשיה ואעשה זאת בחינם". את ההצהרה הזו סיפק מאמן ברצלונה, פפ גווארדיולה, בראיון לעיתון האיטלקי 'גזטה דלו ספורט'.

 

 

ההצהרה אינה מפתיעה בהתחשב בעובדה שהקטאלוני מכיר מקרוב את הקבוצה הנאבקת על חייה בתחתית טבלת הליגה האיטלקית. הוא שיחק בה בעבר משך שתי עונות (2001 עד 2003) ושולט היטב בשפה האיטלקית. שחקניו נמצאים כעת בפגרת הנבחרות והוא ניצל זאת על מנת לבקר בברשיה, אשר חוגגת בימים אלה 100 שנים להיווסדה.


על הכוונת של לאונרדו, פרננדו יורנטה (AP) 

 

אתר הספורט האיטלקי 'איל פלונארו' הגיב על ההצהרה: "איזה הבדל גדול קיים בינו לבין ז'וזה מוריניו, שהצהיר שהוא לא ייאמן קבוצה כמו מלאגה".

 

אתר 'קלצ'יו מרקטו' דיווח כי ברצלונה מנהלת מגעים להעברתו של החלוץ הצעיר בויאן קרקיץ' לנאפולי או לפיורנטינה. השחקן עצמו הגיב: "אני רוצה להישאר בבארסה".

 

מי שכן מועמד לעבור מהליגה הספרדית לאיטלקית הוא חלוץ אתלטיק בילבאו ונבחרת ספרד, פרננדו יורנטה. כלי התקשורת באיטליה דיווחו כי הוא מועמד לעבור לאינטר ולמלא את מקומו של דייגו מיליטו, שעשוי לעזוב את הנראזורי בסיום העונה. גם באיירן מינכן וטוטנהאם מעוניינות בו. 

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
פפ גווארדיולה
צילום: רויטרס
מומלצים