$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

בניגוד לכדורסל: זרי מ.ס. אשדוד נשארו בעיר

השחקנים בקשר רציף עם ההנהלה. הקבוצה ניצחה 2:3 את בת ים במשחק אימון, גראד נפל בעיר כשעה אחר כך

זיו אברג'יל  24.03.11 - 20:38

בניגוד לזרים של קבוצת הכדורסל באשדוד, שהחליטו לעבור למרכז בשל המצב, השחקנים הזרים של קבוצת הכדורגל דווקא נשארו בעיר. עמנואל סארקי, סטפן קינג ודרגאן סטויקיץ' קיבלו הנחיות מבחרי הנהלת מועדון ספורט אשדוד כיצד לנהוג בימים אלו ובנוסף הם נמצאים עימם בקשר רציף. דמיטאר מקרייב ואפא אמברוז נמצאים בחו"ל עם הנבחרות הלאומיות שלהם.

בעניין אחר, מ.ס אשדוד ניצחה היום (חמישי) 2:3 את מכבי עירוני בת ים במשחק אימון (טימור אביטן צמד ובן בוטבול), כאשר כשעה לאחר המשחק נחת גראד בצפון העיר, לא רחוק מהאיצטדיון בו שיחקו הקבוצות. ניסו קפילוטו וסטפן קינג לא שותפו.

במועדון היו מרוצים ממשחק ההתקפה של השחקנים. ג'ון גרגורי נמצא בחופשת מולדת ומי שהעביר את משחק האימון היה איציק עובדיה. הקבוצה תצא לחופשה ותחזור לאימונים ביום שני הבא אז תחל בהכנות למשחק הליגה בשבת הבאה מול הפועל רמת גן בחוץ. אשדוד, כזכור, לא השיגה ניצחון כבר 9 משחקים ברציפות.