שתף קטע נבחר

חזון אחרית הימים: פרגוסון יתראיין ב-BBC?

אחרי שבע שנים בהן החרים את הערוץ הציבורי הבריטי בעקבות כתבה על בנו, מנג'ר יונייטד ייפגש עם מנהל התחנה וינסה לשים סוף לסכסוך הארוך. המתווך: יו"ר ההתאחדות האנגלית

בשבועות האחרונים החליט אלכס פרגוסון להחרים מספר כלי התקשורת באי הבריטי והגדיל לעשות, כאשר הודיע כי לא יתראיין גם לתחנת הטלוויזיה של מנצ'סטר יונייטד. זאת, בעקבות העונש שספג מההתאחדות האנגלית לאחר שתקף בתחילת החודש בערוץ של קבוצתו את שופטי המשחק בהפסד 3:1 לליברפול.

 

 

על אף ההרעה ביחסים של פרגי עם העיתונאים, מסתמנת תפנית לא צפויה בעלילה. 'הטלגרף' מפרסם היום (ה') כי המנג'ר של יונייטד צפוי להיפגש בקרוב עם מרק תומפסון, מנהל ה-BBC - הערוץ הציבורי האנגלי - אותו הוא מחרים כבר שבע שנים בעקבות כתבה שעסקה בבנו ג'ייסון, אז סוכן שחקנים.


אלכס פרגוסון. בקרוב פיוס היסטורי עם ה-BBC? (צילום: AP)

 

על פי הפרסום, יו"ר ההתאחדות האנגלית, סר דייב ריצ'רדס, כבר סיכם עם שני הצדדים כי תתקיים פגישת בניסיון להגיע לפיוס היסטורי, אם כי מועדה טרם נקבע.

העונה חוקק חוק על ידי ההתאחדות כי מנג'ר שיסרב להתראיין לכלי תקשורת יספוג קנס ובמידה שהצדדים אכן יישרו את ההדורים, לא מן הנמנע שהסכום אותו ייאלץ פרגוסון לשלם יקטן משמעותית.

 

כאמור, הסכסוך החל ב-2004 אחרי שה-BBC פרסם כתבה נגד בנו של פרגוסון, שמצידו הודיע כי ישוב להתראיין לערוץ רק אחרי שיתנצל. הנושא שוב עלה לכותרות אחרי שה-BBC, ששילם 1.8 מיליארד ליש"ט לשלוש שנים עבור זכויות השידור של הפרמייר-ליג, התלונן בעקבות סירובו של המנג'ר להתראיין לכתבים של הערוץ אחרי ההפסד לליברפול.

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
אלכס פרגוסון
צילום: GettyImages Image Bank
מומלצים