שתף קטע נבחר

תבוסה במיאמי: שחר פאר הודחה בסיבוב השני

הישראלית, שעברה אוטומטית את סיבוב הפתיחה, סיימה מהר מאוד את דרכה בקי ביסקיין, לאחר 6:2, 6:2 מפתיע תוך 62 דקות בלבד לספרדייה אנבל מדינה-גאריגס, המדורגת 73 בעולם

הפסד שלא היה בתכניות. שחר פאר, שקיוותה אחרי טורניר מיאמי לחגוג את הכניסה המיוחלת לטופ 10, תצטרך להמתין עד להגשמת החלום.

 

 

הטניסאית הבכירה של ישראל, שמדורגת 11 בעולם, ספגה הערב (ה') הפסד מפתיע כבר במשחקה הראשון בטורניר הענק בקי ביסקיין (פרסים בסך 4.5 מיליון דולר), 6:2, 6:2 תוך 62 דקות בלבד לספרדייה אנבל מדינה-גאריגס.


הפסד מפתיע לפני פתיחת עונת החימר. שחר פאר במיאמי (צילום: AFP)

 

מעבר להפסד עצמו של פאר ליריבה המדורגת נמוך יותר (73 בעולם), מה שמפתיע במיוחד הוא הקלות של ההפסד, שמגיע דווקא אחרי הופעה טובה של שחר, אשקר בשבוע החולף הגיעה עד לרבע הגמר בטורניר אינדיאן וולס.

 

מדינה-גאריגס פתחה את המשחק בסערה ואחרי שתי שבירות מהירות, ברחה ל-0:4. פאר, שכמו יתר המדורגות הבכירות בטורניר עברה אוטומטית את הסיבוב הראשון, עוד הצליחה לעלות על הלוח (4:1), אבל גם אחרי שהצילה שתי נקודות מערכה וצימקה ל-5:2, לא התחילה קאמבק ונכנעה 6:2 במערכה הראשונה.


מדינה-גאריגס. עלתה ל-0:2 בקריירה מול פאר (צילום: אורן אהרוני)

 

השנייה נפתחה ברוח דומה, עם שבירה של הספרדייה כבר במשחקון הפתיחה בדרך ל-0:2. פאר עלתה הפעם על הלוח מוקדם יותר (2:1), אבל גם ההמשך היה מונולוג של מדינה-גאריגס, אשר עלתה ל-0:2 בקריירה מול פאר והעפילה לסיבוב השלישי עם 2:6 נוסף.

 

פאר, שבמסעה בארצות הברית עד כה ניצחה שלושה משחקים והפסידה שניים, תשוב לסבב בעוד שבועיים, אז תפתח את עונת החימר עם השתתפותה בטורניר צ'רלסטון בדרום קרוליינה, שייערך על חימר ירוק.

 

גם קוזנצובה והאנטוחובה בין 32 האחרונות

מוקדם יותר, גם סווטלנה קוזנצובה ודניאלה האנטוחובה הבטיחו את עלייתן לשלב 32 האחרונות. הרוסייה המדורגת 11 הבסה 0:6, 4:6 את הרומנייה סימונה האלפ ואילו הסלובקית המדורגת 29 עברה 1:6, 3:6 את האמריקנית הצעירה, מלאני אודן.

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים