שתף קטע נבחר

בשל הגראדים: מכבי אשדוד - רמה"ש נדחה

אחד הטילים נחת בקרבת האולם של קבוצת הנשים, שביקשה לדחות את משחק הפלייאוף ליום ראשון ונענתה בחיוב. גורם במועדון: "השחקניות הזרות שמעו את רעש הגראדים ונבהלו"

יום לא פשוט עבר על העיר אשדוד. עיר הנמל מצאה עצמה כל היום (ה') תחת מתקפת טילים, כשאחד מהם אף הגיע לצפון העיר וגרם לבהלה לא קטנה. בעקבות האירועים האחרונים, החליטו באיגוד הכדורסל לדחות את משחק מספר שתיים בסדרת חצי גמר הפלייאוף, בין מכבי אשדוד לאלקטרה רמת השרון, שאמור היה להתקיים הערב.

 

 

אשדוד, שניצחה במשחק הראשון ברמת השרון 65:78 ועלתה ל-0:1 בסדרה של הטוב מחמישה משחקים, אמורה היתה כאמור לארח הערב את הקבוצה של אורנה אוסטפלד, אך בשל הגראדים שנפלו על העיר, אחד מהם באיזור התעשייה בקרבה לאולם, ביקשה להזיז את המשחק ונענתה בחיוב.


שחקנית אשדוד קטיה לויצקי. דרמה בעיר (צילום: אורן אהרוני)

 

במקביל, נראה כי גם המשחק השלישי בין השתיים, שאמור היה להתקיים ביום שני הבא ברמת השרון, צפוי להידחות למועד מאוחר יותר. באשדוד סיפרו, כי השחקניות הזרות, שאינן מורגלות לאירועים מסוג זה, "שמעו את רעש הגראדים ונבהלו".

 

הירי לעבר צפון אשדודיצר מהומה רבה. עומרי איטח סיפ  על כך למערכת החדשות של ynet: "כולם רצו בבהלה למקלטים וכל העיר רעדה מהפיצוץ, שמענו עד לכאן. זה בהחלט משהו גדול, מפחיד מאוד. אני סטודנט ואי אפשר ללמוד. לא יכול להמשיך ככה. אתה לא יודע מתי ואיפה יתפוס אותך, אתה לא יכול לשבת בנחת. זה מחזיר לסרטים של לפני שנתיים. אנשים נכנסים לפאניקה ומשתתקים. בהלה מטורפת".

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
נפילת גראד באשדוד
צילום: פולינה פרלמן
מומלצים