$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

בלאט: "הדברים הקטנים יכריעו. דורש מכם אחריות". צפו בדיווח

מאמן מכבי לשחקניו לקראת משחק מס' 2 מול קאחה. פארגו: "איפשרנו להם יותר מדי זריקות חופשיות ל-3. אסור שזה יקרה לנו גם הפעם". טל בורשטיין, שלא שותף במשחק הראשון, צפוי להיכנס הערב לרוטציה

רועי גלדסטון, שליח ערוץ הספורט לוויטוריה  24.03.11 - 16:30

 "הדברים הקטנים חשובים. בהגנה צריך לדעת לבחור אל מי יוצאים בזריקה ואל מי לא. תהיו משוחררים ותתרכזו כדי לקלוע". זה המסר שהעביר מאמן מכבי ת"א, דייויד בלאט, לשחקניו לקראת המשחק ה-2 בסדרת ההצלבה ביורוליג אצל קאחה לבוראט. בצוות המקצועי הינחו את השחקנים להמשיך ולשחק הגנה כמו בחצי השני של המשחק ביום שלישי, וכמובן לצאת טוב יותר לקלעי השלשות שהפגיזו 13 מ-26 מחוץ לקשת.

במכבי תל אביב מחכים לג'רמי פארגו. הגארד, שהגיע העונה לקבוצה ובחודשים האחרונים נסק לשמיים ביכולתו, היה אנמי וחלש במשחק הראשון. רק 7 נק' היו לפארגו במשחק ההפסד 76:70, וגם הוא יודע שאחד הנתונים אותם חייבים הצהובים כדי לגנוב הערב את יתרון הביתיות הוא יכולתו.

לאור כל הדיבורים סביב פארגו, במכבי כבר מחכים שיחזור לעצמו במשחק גדול באמת 'ויסתום לכולם את הפה' כפי שאומרים בקבוצה. "אסור לתת להם זריקות פתוחות וצריך להוציא לפועל בעצמנו בצד השני", אמר פארגו לקראת המשחק הערב, "איך מנצחים? אסור לתת להם לזרוק שלשה אחרי שלשה אחרי שלשה. הם קבוצה טובה ואם הם חופשיים הם גם קולעים. זה משחק כדורסל, ויש הרבה דברים שקורים. במשחק הראשון פה נתנו להם לזרוק זריקות חופשיות".

פארגו דיבר גם על יכולתו המאכזבת במשחק 1: "הרגשתי אישית בסדר במשחק. אני רוצה לזרוק יותר ולקלוע יותר זה הכל. החטאתי זריקות שאני קולע בדרך כלל, ואני יודע שאני צריך להשתפר בהגנה".

לגבי העובדה שמילאן מצ'באן פתח בחמישייה אמרו אתמול במכבי: "לא משנה מי פותח את המשחק". הצהובים יילכו גם הפעם עם מי שנכנס טוב להתמודדות, ומצ'באן, הנהנה מיד רכה, יקבל דקות נוספות אם יכנס טוב למשחק. גם טל בורשטיין שנדחק אל מחוץ לרוטציה במשחק הראשון צפוי לשחק הפעם, כך על פי תוכניות המאמנים.

"אם נוכל לעשות עבודה טובה יותר בהגנה בתחום השלשות שלהם, ולחזור לאותן תכונות עם אחוזים טובים יותר מהשדה אז הסיכויים שלנו גבוהים יותר", אמר דייויד בלאט לקראת המשחק, "אני לא יודע מה זו הפתעה בסדרה הזאת. אלו שתי קבוצות טובות. אנחנו משחקים בחוץ ועל הנייר הביתיים הם הפייבוריטים, אבל אנחנו רוצים וחייבים לנצח פה כדי לעלות".

דייויד בלו הוסיף: "יש לנו תחושה טובה לקראת סוג המשחק שיהיה. נתקן לקראת המשחק ונשחק, אני מקווה, טוב יותר". "עלינו להמשיך להיות אגרסיביים", ניתח ריצ'ארד הנדריקס, "יש להם שחקני פנים טובים מאוד, הם שיחקו טוב מאוד במשחק הראשון ואנו צריכים להתרכז בהם. בנוסף צריך לעצור את קלעי השלשות שלהם, בכל פעם שקבוצה קולעת 13 מ-26 מהשדה, 50% קליעה, זה נשק אדיר. נצטרך להגביל אותם".