שתף קטע נבחר

ואן פרסי: "שחקני ברצלונה מתלוננים על כל דבר"

חלוץ ארסנל יצא במתקפה נגד ההתנהלות של הקטלונים: "הם נוטים לנדנד על כל דבר שמתרחש על הדשא. זה הפך להיות מטריד מאוד"

הפלא ופלא, לא כולם אוהבים את ברצלונה. על הכדורגל היפה של האלופה הספרדית אין עוררין. מנגד, יש שלא רואים בעין יפה את דפוסי ההתנהגות של צ'אבי, פיקה ויתר הלהקה בכחול-אדום, הן על הדשא והן מחוצה לו - לתשומת ליבו של הקורא א. ברקוביץ'.

 

 

אחד מהם הוא חלוצה המצוין של ארסנל, רובין ואן פרסי, שהורחק שלא בצדק במשחק האחרון בין הקבוצות בתחילת החודש (3:1 לבארסה), זאת בעקבות בעיטת כדור לאחר שנפסק נבדל כנגד התותחנים.


ואן פרסי מורחק בקאמפ נואו: "התאכזבתי משחקני ברצלונה" (AP)

 

ההולנדי, שבמהלך המשחק תיקל את ליונל מסי ובתגובה חש את ידו של אריק אבידל על צווארו, יצא היום (ה') נגד המכונה הקטלונית ובעצם אמר את מה שרבים בעולם הכדורגל, להוציא את ז'וזה מוריניו, לא העזו להגיד.

 

"אני לא מבין את כל המהומה שהייתה לאחר העבירה שביצעתי על מסי. כולם התעצבנו עליי, אבל לא נהגתי בו באופן שונה מאשר אני נוהג בשחקנים אחרים. אני בטוח שאף אחד לא היה מתלונן עם הייתי עושה עבירה דומה על חאבייר מסצ'ראנו", אמר ואן פרסי בראיון ל'טלגרף' הבריטי.


האמת, יש משהו בדבריו של ואן פרסי. להלן ההוכחה (רויטרס)

 

בהמשך תקף ההולנדי את שחקני ברצלונה ואמר: "הם נוטים לנדנד על כל דבר שמתרחש על הדשא. האמת, די התאכזבתי מכך. זה משהו ששחקני צ'לסי עושים באנגליה. ברצלונה היא עדיין קבוצה נהדרת, אבל שחקניה צריכים להפסיק להתלונן כל כך הרבה. זה הפך להיות מטריד מאוד".

 

מעבר לכך, לחלוץ התותחנים היו רק מחמאות כלפי פפ גווארדיולה וחניכיו: "יש לי כבוד רב כלפיי ברצלונה. האם זה אפשרי להשוות את מה שהיא עושה? לטעמי היא חזקה יותר מנבחרת ספרד. יחד עם זאת, ניתן לנצח כל קבוצה ואישית, מעולם לא הרגשתי נחות משחקני ברצלונה על המגרש".  

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים