שתף קטע נבחר

יש חדש: הפועל רמת גן ניצחה

אמנם מדובר רק במשחק אימון, אך נועלת ליגת העל הביסה 1:6 את הכח עמידר בדרבי העירוני. צ'קאנה, סימנטוב, שינה, אוקוצ'ה, חיים ואדרי חתומים על השערים

נועלת טבלת ליגת העל, הפועל רמת גן, ניצחה היום (ה') במשחק אימון את יריבתה העירונית הכח עמידר ר"ג בתוצאה 1:6, משערים של קרלוס צ'קאנה, שחר סימנטוב, יקיר שינה, אובודו אוקוצ'ה, אופיר חיים ושלומי אדרי.

 

 

אצל המנצחת רוב השחקנים שיחקו מחצית אחת, למעט הבלם אלין טופוזאקוב והקשר וובה בראון, שסובלים מפציעות אך צפויים לחזור לאימונים בשבוע הבא. כמו כן לירון דיאמנט (חולה) ועומר בוקנסבוים (שוחרר) לא לקחו חלק במשחק. גם ציון צמח, שנמצא במחנה אימונים עם הנבחרת הצעירה לא שיחק, אך חבריו לקבוצה שמחו לשמוע על השער שכבש אתמול נגד גיאורגיה.


צ'קאנה. הפיתרון בחוד של הפועל ר"ג? (צילום: חגי אהרון)

 

למרות פערי הרמות בין הקבוצות, בצוות המקצועי של הפועל ר"ג השתמשו במשחק בכדי לבחון מספר שיטות והרכבים לקראת המשך העונה, כשהמעניין שבהם היה הצבתו של צ'קאנה כחלוץ לצידו של לירון דיאמנט. כזכור, צ'קאנה הגיע לישראל מארגנטינה כחלוץ, תפקיד בו פרץ לתודעה של חובבי הכדורגל כשהיה מלך השערים של הפועל אשקלון בעונת 2004/5 (15 כיבושים), ואף הוביל את הקבוצה לחצי גמר גביע המדינה.

 

הסגולים, שנמצאים גם הם במאבקי התחתית, קיבלו אתמול את הבשורה על התפטרותו של מאמנם רונן ויינשטיין. בשל כך הם הודרכו על ידי המאמן הזמני אבי חיון, שלא הצליח להוות יריב ראוי לקבוצתו של ירון הוכנבוים. שחקני הפועל ר"ג ייצאו מחר לשלושה ימי מנוחה, וישובו לאימונים בשבוע הבא היישר לקראת המשחק נגד מ.ס אשדוד.

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
ירון הוכנבוים
צילום: עוז מועלם
מומלצים