שתף קטע נבחר

בלאט: "נצטרך לעזור לסופו להיכנס למשחק"

מאמן מכבי ת"א התראיין לגל"צ ערב המשחק השני בוויטוריה: "שחורציאניטיס לא טוב נגד ספרדיות, הוא שמח מכך שהוא לא פתח שלשום". על הקהל הספרדי: "לא נעים, אך התרגלנו"

סופרים את השעות. מכבי תל אביב תתארח הערב (ה', 21:30, ערוץ 10) בוויטוריה, למשחק השני במסגרת רבע גמר היורוליג, כשהיא נמצאת בפיגור 1:0 בסדרה של הטוב מחמישה משחקים. הצהובים, שנוצחו במשחק הראשון 76:70, יודעים שהפסד הערב יגמור כמעט סופית את הסיפור, אך לעומת זאת, ניצחון צהוב יהפוך את התמונה כולה.

 

 

ערב המשחק התראיין לגלי צה"ל מאמן מכבי ת"א דייויד בלאט ואמר לגבי המשחק הערב: "כל משחק הוא קריטי. זו סדרה קצרה יחסית, ובלי יתרון בייתיות אנחנו חייבים לנצח לפחות משחק אחד בוויטוריה". על המשחק הראשון אמר בלאט: "קרו כמה דברים לא טובים, בעיקר אחוזי הקליעה של קאחה משלוש, והעובדה שאנחנו קלענו באחוזים רעים. היינו ביתרון במספר פרמטרים, אך בסופו של דבר לא תרגמנו את זה לנקודות".


סופו, נלחם עם פרקינס בבאטיסטה. צריך לעזור לו (צילום: AFP)

 

על העובדה שמילאן מצ'באן פתח במקומו של סופוקליס שחורציאניטיס אמר המאמן: "לא איבדנו מהמהלך הזה שום דבר. דווקא כשמצ'באן שיחק, התוצאה היתה צמודה מאוד. דיברנו על כך עם סופו לפני כן, והוא היה מבסוט. בדרך כלל הוא מתקשה בוויטוריה, ובגלל שהוא נוטה להסתבך בעבירות אני חשוב שזה היה צעד נכון. חשוב לנו מאוד שסופו ייכנס למשחק, ואנחנו נצטרך לעזור לו".

 

על הקהל שמחכה למכבי בוויטוריה אמר בלאט: "זה לא נעים, אבל אני לא יודע כמה זה משפיע עלינו. לצערי הרב אנחנו רגילים לזה. אנחנו מתעסקים בספורט, ומנסים לייצג את המועדון והמדינה בכל מה שאנחנו עושים".


דייויד בלאט. גם הדחה ברבע הגמר היא לא כישלון (צילום: אלי אלגרט)

 

מכבי הציגה העונה לא מעט משחקים גדולים, ולמרות זאת רחוקה שני הפסדים מהדחה. לשאלה האם הדחה ברבע הגמר עדיין תחשב שעונה מוצלחת אמר

בלאט: "ללא ספק כן, אבל אני לא חושב על אפשרות שלא נעפיל לפיינל פור".

 

הבאסקונים, אגב, ייאלצו להסתדר גם הערב ללא נמניה בייליצה הצעיר, שכנראה יעבור ניתוח. מצד אחד לא מדובר במשהו קריטי, שכן הוא לא הרבה לשחק העונה ביורוליג (1.2 נק' לערב), אך מצד שני הסגל הבאסקוני הקצר עלול להקשות על איבנוביץ', שמתמודד עם משחק שלישי תוך שישה ימים.

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
דייויד בלאט
צילום: אתר מכבי ת"א
מומלצים