$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
בית עליון 2023/24
קבוצה מש’ נצ’ הפסד יחס נק’
1 א.ס. רמת השרון 21 16 2 593:739 35
2 מכבי ראשון לציון 21 15 4 623:687 32
3 הפועל ראשון לציון 21 13 5 630:711 29
4 מ.כ. חולון 21 12 6 644:678 27
5 הפועל אשדוד 21 11 7 650:671 25
6 מכבי תל אביב 21 5 15 701:621 11
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

מאור: "לא אהיה הדון קישוט של הכדוריד"

צפו במאמן מכבי ראשל"צ: "קיללו וזרקו דברים, ביקשתי הגנה. זה עיוות, ולכן בכיתי, מקווה שלא יכריע האליפות"

אסף אקרמן
אסף אקרמן  24.03.11 - 13:05

גלעד מאור, מאמן מכבי ראשל"צ, עדיין עצבני על אירועי הדרבי העירוני הלוהט בתחילת השבוע. למי ששכח, אוהדי הפועל שישבו מעל הספסל זרקו על מאור כוס עם קוביות קרח שפגעו בו. מאור רץ למשקיף המשחק, שטען כי המאמן דחף אותו. מאור סיפר על האירוע לשופטים, ראה את הכרטיס האדום במהלך שהעביר להפועל את הכדור איתו הצליחו האדומים להשוות בסיום והשאירו את הפועל בראש הטבלה.

אתמול הגיע מאור לאולפן "חדשות הספורט" ונתן את גרסתו לאירועים. "דיברתי מהלב בסוף המשחק", אמר המאמן, "במעמדים שהגעתי אליהם בדרך כלל אני בוכה משמחה, ומעולם לא הגעתי למצב של בכי על דבר כזה. רואים את זה בשידור, צריך להבין שהקבוצה שלי היתה ביתרון של שער בזכות משחק ספורטיבי. היה דרבי מדהים. אין לי שום בעיה עם הקהל של הפועל, אני מבליג. חלק מהם התקשרו לעודד אותי. אבל זה עבר את הגבול - זרקו עליי כוס שתייה עם קרח וזה פגע לי באף ופצע אותי. רואים את המכה. הרגשתי כאילו פגעה בי אבן".

"בלהט של הדרבי קפצתי והסתערתי, אפילו הרגשתי מאויים אולי, אבל ביקשתי הגנה ממי שצריך לעשות את זה. פתאום זה הפך להתקפה עליי ועל המועדון שלי. אני לא מפגר, אני לא רוצה להזיק לקבוצה שלי. ביקשתי הגנה, לא דחפתי את המשקיף. יהיה בית דין ושם נראה את הצילומים, המכה שקיבלתי הבהילה אותי, אין ספק שהגבתי קצת יותר חזק מהרגיל. המשקיף היעה צריך לבדוק מה גרם לי פתאום עשר שניות לסיום לעצור את המשחק. היה פה עיוות של הספורט וזה מה שגרם לי לבכי. אני לא פונה למשקיף סתם כשהקבוצה שלי מובילה ככה ועומדת לנצח. כולם מכירים אותי ויודעים שלא השתוללתי.
הלכתי לכיוון של עידן מימון כי הוא הסמל שלהם וכדי שיעצור וידבר עם הקהל של הפועל כי זה כבר עבר את הגבול. שופטים אמורים לשפוט את המשחק ואין לי תלונות אליהם, אני פניתי למשקיף אבל הוא החליט להתעסק בריצת האמוק שלי ובדחיפות ולא בדבר שקרה. הערתי על הזריקות והיריקות אבל לא הגיבו. אני לא רוצה להיות הדון קישוט של הכדוריד".

"היה לי מסר שצריך לעצור פה", סיכם מאור, "אתה שומע את הקללות והזריקות ומה יהיה הצעד הבא? זה הפך להתקפה עליי, אומרים 'גלעד מאור מתחזה', אבל אפשר לראות את הסימנים על האף מהראיון לפני ואחרי. אני לא מחפש מי עשה את זה, לא מחפש לפסול שופטים ושום דבר, אבל היה פה עיוות של הספורט ואסור שזה יהיה. אני עומד לוועדת משמעת ביום רביעי, וקיים סיכוי שזה יהיה מילה שלי מול המילה של המשקיף, ויכול להיות שזה יגרום, מעבר לעיוות הצדק, למשהו שמשפיע על מאבק האליפות. אני לא צריך להיות מוענש פעמיים. אני חושב שאת העונש כבר קיבלנו כי הפועל עשתה שוויון מדהים וכל הכבוד להם שהוציאו תיקו. מה שאני עברתי ביומיים האלו זה העונש, מבחינתי אני זכאי. יותר נכון להגיד עיוות מאשר שחיתות. הייתי בהלם כשראיתי את הכרטיס אדום. אני מקווה מאוד שהאליפות הזאת, שהיא מאבק נפלא העונה בליגה, תוכרע רק על המגרש ולא בעיוות הצדק במקומות אחרים".