$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

איבאנוביץ': הלחץ זהה על שתי הקבוצות

מה שהלך אתמול יצליח גם מחר, זאת כנראה ההנחה של מאמן קאחה לבוראל לקראת משחק מספר 2 מול מכבי תל אביב (ישיר באתר): "נשחק בדיוק אותו דבר. יש לנו אוהדים נהדרים ואנחנו צריכים אותם גם מחר"

רועי גלדסטון, שליח ערוץ הספורט לוויטוריה  23.03.11 - 19:04

עם ניצחון אחד בכיס והרבה ביטחון, קאחה לבוראל מנסה בעיקר לשמור על מתח בקרב השחקנים ולהימנע משאננות. ניצחון שני על מכבי תל אביב בהצלבה יקרב את אלופת ספרד לפיינל פור. הפסד, ושערי הגיהנום של נוקיה ייפתחו. דושקו איבאנוביץ' יחסר גם מחר את נמניה יליצ'ה הפצוע.

"אנחנו מתכוונים לשחק אותו דבר, לא יהיו שינויים מהותיים", אמר איבאנוביץ' במסיבת העיתונאים לקראת משחק מספר 2, "אין לחץ מיוחד על אף אחת מהקבוצות, אני חושב שהלחץ הוא על שתיהן באותה מידה".

על השאלה אם הופתע כאשר מילאן מצ'באן פתח אתמול בחמישייה של דייויד בלאט, ענה מאמן קאחה: "לא היה שינוי כשהוא היה בפנים וגם לא כשהוא היה מחוץ למגרש. במכבי יש הרבה שחקנים טובים, ולכן הקבוצה יציבה כשחקנים נכנסים ויוצאים".

"יש לנו אוהדים מצויינים שתומכים בנו", התייחס איבאנוביץ' לקהל התומך בוויטוריה, "נצטרך אותם גם מחר כדי להשיג ניצחון שני".

"זה משחק של לחיות או למות עבור שחקני מכבי", אמר כוכב ויטוריה פרננדו סן אמטריו. "הם רוצים לנצח כדי להעביר את ההכרעה מוויטוריה לתל אביב. יהיה להם קשה מאוד לחזור אם ננצח. אני מאמין שיהיה משחק שונה לחלוטין ואני בטוח שיהיה משחק הרבה יותר קשוח".