שתף קטע נבחר

שנור עוקף אשראי: על מבצע התרמה חרדי

לכבוד חג פורים, המכונה במגזר החרדי חג השנור, השיקו בארגון איחוד הצלה קמפיין התרמה נרחב. הבעיה: רק 70% מהחרדים מחזיקים בכרטיס אשראי. הפתרון: חיוב דרך חשבון הטלפון

 

בארגון איחוד הצלה החליטו לנצל את חג הפורים, המכונה במגזר החרדי גם "חג השנור", לקמפיין התרמה לארגון. כשהתחילו לחשוב על דרכי התרומה נקלעו מנהלי הארגון לבעיה, מאחר וכמעט מחצית מבני המגזר החרדי אינם מחזיקים בכרטיסי אשראי. הפתרון המקורי לא איחר לבוא.

 

מנהלי הארגון פנו למנכ"ל מיומנות טכנולוגיות שיווק, מיכה שולם, וביקשו ממנו רעיון כיצד לעקוף את הבעיה. לאחר חשיבה מאומצת נמצא במשרד רעיון: התורמים יחויבו דרך חשבון הטלפון הקווי או הסלולרי דרכו יצלצלו לתרום. "יש לנו שני מספרים אליהם ניתן להתקשר", הסביר שולם. "במספר אחד מודגשות הספרות 36 כמניין התרומה ובמספר אחר נמצא המספר 72, אותו תורם המתקשר".

 

לדבריו, "הפתרון של חיוב באמצעות הטלפון נועד להתגבר על החשש של האנשים לתרום דרך כרטיסי האשראי ובשל העובדה שלפי הערכות רק 70% מהמגזר מחזיק בכרטיסי אשראי, מתוכם רבים מחזיקים בכרטיסים נטענים, או כרטיסים שניתן לבצע בהם פעולות רק מול חשבון העובר ושב מולם הוא מסונכרן, ולא ניתן לבצע בה עסקאות בתשלומים".


 

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
המקצוענים
מתנדב איחוד הצלה
צילום: עופר אשטקר
מומלצים