שתף קטע נבחר

גוטמן: "אסור לשכוח לשחקנים את החצי הראשון"

מאמן הפועל ת"א החמיא לאדומים על החזרה ל-3:3 באשדוד, אך גם לא הקל ראש במה שהוביל ל-3:0 מלכתחילה. תמוז: "אנחנו לא מכונות". גרגורי: "היינו יכולים להיות גם ב-0:5"

מ.ס. אשדוד והפועל תל אביב סיפקו הערב (א') את אחד המשחקים המותחים והמרתקים שנראו העונה בליגת העל, 3:3 מענג לכל מי שצפה. 0:3 למארחת בהפסקה באצטדיון הי"א, לפני שהאדומים ערכו חילופים התקפיים ולחצו עד להשגת השוויון.

 

 

"ירדנו למחצית ב-3:0, באותו רגע אתה אומר לשחקנים שזה לא משנה מה הביא את ה-0:3, עכשיו אנחנו רוצים לנצח את החצי השני. זה לא פשוט, אפשר להצדיע לשחקנים שהראו הרבה חוסן מנטלי", הסביר מאמן הפועל, אלי גוטמן, את שעבר במהלך המשחק.

 

"כבר חוויתי את זה בעבר, עשיתי בדיוק אותו דבר כשאימנתי בלימסול", הוסיף המאמן האדום. "כל הכבוד לשחקנים, אבל לא צריך לשכוח להם את החצי הראשון". על ההמשך אמר: "כמובן שאנחנו לא מוותרים על המקום הראשון, חבל שאיבדנו היום שתי נקודות יקרות. בהתאם לסיטואציה, אפשר להיות מרוצים".

 

טוטו תמוז, שכבש צמד עבור הפועל: "לא נרדמנו, הראינו הרבה אופי. אני יוצא מפה עם רגשות מעורבים, אבל אני שמח שחזרנו. אנחנו בני אדם בסך הכול, לא מכונות. קורה שיש משחק פחות טוב, ננסה לחזור לעצמנו כבר במשחק הבא. הופתעתי מאוד מכך שלואיס פרננדז לא זימן אותי, אבל אני מתעסק רק בהפועל ת"א".


אשדוד חוגגת במחצית הראשונה, לא עשתה זאת בשנייה (אלי אלגרט)

 

ג'ון גרגורי, מאמן אשדוד, השתדל לא לשדר אכזבה: "שיחקנו מול קבוצה יוצאת מן הכלל. מבחינה הגנתית היינו רגועים מדי, הגול הראשון הרס

לנו את התכניות. האמנו שתמיד תהיה לנו האפשרות להשיב להפועל ת"א במתפרצות, הרגשתי שהיתה לנו אפשרות להוביל 0:5. שיחקנו בחצי השני כמו בחצי הראשון, אבל לא ניצלנו את ההזדמנויות שלנו".

 

המאמן האנגלי סיים את דבריו בהתייחסות לשמועות בנוגע לעתידו באשדוד: "הכול שטויות, אין כל שחר לדיבורים ולשמועות. בסופו של דבר יש רק בן אדם אחד חשוב בכל העניין, ג'קי בן זקן".

 

מיד אחר כך הגיע הבעלים, ג'קי בן זקן, וחיזק את דבריו של גרגורי: "זה פספוס, הפועל ת"א כבשה מחצי מצב. כשאני אחשוב שהבעיה שלנו היא ג'ון גרגורי והתרופה היא פיטורי המאמן, יכול להיות שאני אעשה את זה. אנחנו נאבקים בתחתית, אולי נצטרך לעשות זעזוע. אם יבוא מישהו אשמח לפנות לו מקום. אני מבין את האוהדים, הם מחפשים כתובת לתסכול שלהם ואני וגרגורי נושאים באחריות למצב".

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
אלי גוטמן
צילום: אלי אלגרט
מומלצים