שתף קטע נבחר

עודד קטש: "הספסל? לא ידעתי במי לבחור"

מאמן הפועל י-ם, שניצחה את בני השרון, היה מרוצה מחזרתו לסגל של בראיין רנדל ומהניצחון: "רבע אחד של התאבדות הגנתית עזר לנו לברוח". דן שמיר: "רק הבאזר עצר אותם"

אווירת חג פורים היתה היום (א') במחזור ה-22 בליגת לוטו, שבסיומו ניצחה הפועל ירושלים במלחה 90:99 את בני השרון. היה זה ניצחון שני ברציפות לקבוצה מירושלים, שבמחזור הקודם גברה על הפועל חולון.

 

 

המאמן המנצח, עודד קטש, אמר בסיום: "אני מאוד שמח שעשינו את העבודה, זה היה מאוד חשוב לנו. התכוננו באופן אינטנסיבי למשחק הזה, והחצי הראשון היה ברמה גבוהה של שתי הקבוצות. רבע אחד של התאבדות הגנתית עזר לנו לברוח.

 

"יש לנו סגל מאוד רחב שעוזר לנו לשחק בכמה וכמה הרכבים, והאמת היא שחיכתי לזה הרבה זמן. אני מסתכל לספסל ולא מאמין למראה עיני, כל כך הרבה שחקנים שלא ידעתי במי לבחור. אנחנו בתקופה טובה וחזרנו לקצב התקפי שלנו, ואני מרגיש טוב לקראת הפלייאוף וסיום העונה".

 

משה מזרחי, שקלע שש נקודות במשחק, הוסיף: "המשחק מול חולון נתן לנו המון ביטחון. אנחנו קבוצה טובה כשאנחנו עושים את מה שמבקשים מאיתנו, וזה מה שקרה היום גם התקפית. היה המון פרגון ואחוזים טובים, וככה קשה לנצח אותנו במלחה".


רנדל חוסם את ריברה, סולומון וניילון משקיפים (נועם מושקוביץ)

 

מזרחי התייחס גם לבראיין רנדל, שחזר למגרשים לאחר תקופה ארוכה של היעדרות בגלל פציעה: "את השינוי של רנדל אנחנו מרגישים כבר באימונים. תנו לו שבוע-שבועיים והוא יחזור לתרום לנו עוד המון. אנחנו עם הפנים קדימה".

 

ארז כץ: "המקום השני או השלישי לא באמת משנה"

בצד השני שררה אכזבה, לאחר שהקבוצה מהשרון רשמה הפסד שני ברציפות אחרי ההפסד במחזור הקודם למכבי תל אביב.  


דן שמיר. "היה משחק טוב מכל הבחינות" (צילום: נועם מושקוביץ)

 

מאמן בני השרון, דן שמיר, אמר: "ירושלים שיחקו כדורסל מאוד יפה, והסיפור של המשחק הוא שלא הצלחנו לעצור אותם. הם פתחו את ההגנה שלנו עם שלשות באחוז נדיר, וזה משהו שהם עושים באולם הביתי שלהם. היה משחק טוב מכל הבחינות, כולם נהנו, אבל אין מה לומר - מה שעצר אותם זה רק הבאזר בסוף".

 

ארז כץ (חמש נקודות): "אנחנו קצת מאוכזבים אחרי ההפסד, ומגיע הקרדיט לירושלים שקלעו באחוזים מדהימים. הגיע להם לנצח, אבל אנחנו נמשיך לעשות את העבודה כדי לשמור על המקום השלישי. כמו שכולם יודעים, איך שהליגה הזאת בנויה, המקום השני והשלישי לא באמת משנה".

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
בני השרון מול הפועל ירושלים
צילום: נועם מושקוביץ
מומלצים