$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

אניימה ייעדר הערב מול אשדוד, איתמר ניצן יערוך בכורה בשער

שוער הפועל ת"א סובל מכאבים בגבו ולא יטול חלק במפגש (20:45, תקציר באתר). גילי ורמוט יחזור להרכב על חשבון אלרואי כהן, גם עמרי קנדה צפוי לפתוח. גורם: "שפסטיבל אלי טביב לא יקלקל לנו"

מוטי פשכצקי
מוטי פשכצקי  20.03.11 - 18:21
בספק. אניימה
בספק. אניימה

וינסנט אניימה ייעדר מהמשחק של הפועל ת"א הערב (20.45, תקציר באתר) אצל מ.ס. אשדוד. שוער האדומים לא התאמן אתמול בגלל רגישות בכתף ובגב, וגם הבוקר הודיע לצוות המקצועי כי הוא עדיין סובל מכאבים. בעקבות הפציעה של הניגרי, איתמר ניצן יערוך בכורה בין הקורות של הפועל.

האדומים רוצים לצמצם את הפער ממכבי חיפה, שגברה אתמול 0:3 על אשקלון, בחזרה ל-2 נקודות. כידוע, בנוסף למשחק באיצטדיון הי"א נותרו לאדומים עוד 3 משחקים בלבד עד לקיזוז.

"נקווה שהפסטיבל שטביב עשה לא יהרוס לנו היום", אמרו בקבוצה לקראת המשחק. כזכור, אוהדי הקבוצה זעמו בעקבות החלטתו של הבעלים למנות את דורון ג'מצ'י, המזוהה עם מכבי ת"א, לדוברו. הקהל האדום מתכנן למחות הערב נגד החלטתו של טביב.

"איצטדיון הי"א לא מאיר לנו פנים בדרך כלל", הוסיפו בקבוצה, "ננסה לשנות את זה הערב. זאת המטרה שלנו". במשחק הראשון בין הקבוצות העונה, כזכור, הפסידו האדומים 2:0.

מי שצפוי לשוב להרכב האדומים הוא גילי ורמוט, שנעדר ב-0:1 מול בני סכנין. עמרי קנדה, שתפס מקום בהרכב בשבועות האחרונים, צפוי להמשיך ב-11 של אלי גוטמן. גל שיש יחליף את דדי בן דיין, הסובל מקרע בשריר הירך האחורי.

הרכב משוער: וינסנט אניימה (איתמר ניצן); עמרי קנדה, ביבאן פרנסמן, וואליד באדיר, גל שיש; שי אבוטבול, אביחי ידין, ערן זהבי, גילי ורמוט; טוטו תמוז, בן שהר.