שתף קטע נבחר

מכבי פ"ת: איוואן מאנצ'ה לא צפוי להמשיך

בעקבות היכולת המצויינת של רובי לבקוביץ' ב-0:0 מול קריית שמונה, במכבי פ"ת לא ימשיכו את ההתקשורת בעונה הבאה עם השוער המחליף. פרדי דוד: "רובי הציג משחק הירואי"

מכבי פתח תקווה סיימה אתמול משחק נוסף בתיקו (0:0 מול קריית שמונה) ולא הצליחה לשמור על הפער משאר יריבותיה לפלייאוף העליון. יחד עם זאת, בקבוצה מרגישים שהרוויחו שוער לשנים הבאות.

 

 

רובי לבקוביץ' הצעיר, שקיבל בתחילת העונה את חולצת ההרכב, הוכיח אתמול, בתצוגה מרשימה, שהצ'אנס שהוא זוכה לו מראשי המועדון, אכן מגיע לו. "רובי הציג משחק הרואי ואני שמח שההחלטה שלנו, לתת לו שחק למרות הפציעה, השתלמה", אמר המאמן פרדי דוד.

 

לבקוביץ', ששיחק למרות מתיחה ברצועת הברך, הועדף במשחק על חשבונו של איוואן מאנצ'ה הקרואטי שלא מרבה לקבל העונה דקות משחק. לאחר היכולת שהציג לבקוביץ', ייתכן שהקרואטי גם יסיים את דרכו בקבוצה בתום העונה. לאחר המשחק קמו קולות בהנהלת הקבוצה שקראו לשחרר את מאנצ'ה ולפנות עבור הצוות המקצועי גם תקציב וגם משבצת של זר.

 

"נתתי את כל כולי לקבוצה, עם הכאבים, בשביל שאוכל לשחק", סיפר לבקוביץ' לאחר המשחק אתמול. "אני לא מאוכזב מהתוצאה, תפקידי הוא לשמור על רשת נקייה. ק"ש היא קבוצה מצוינת, כך שתיקו משקף. היו התקפות לפה ולפה, אם קבוצה אחת הייתה יותר מרוכזת - היא הייתה לוקחת את שלוש נקודות".


פרדי דוד. החמיא לשוער הצעיר (צילום: דרור עינב)

 

לפני המשחק הזכיר פרדי דוד לשחקניו את המפגש הקודם בין שתי הקבוצות, שבסופו יצאה ק"ש עם גביע הטוטו משער שנבע מטעות של לבקוביץ', אך דווקא מי שהשאיר את הנקודה בבית של מכבי פ"ת היה זה השוער הצעיר.

 

"מה שקרה נגד קריית שמונה בגביע הטוטו זו היסטוריה מבחינתי, למדתי מהטעויות שלי ואני מנסה להמשיך ללמוד", הסביר. "לא חשבתי על להחזיר לקבוצה את הנקודות או להחזיר לק"ש, זה הכל שטויות. צריך לבוא ולהסתכל על כל משחק לגופו ולהתרכז בו. אנחנו עם הפנים קדימה למשחק הבא נגד מכבי נתניה ולפלייאוף העליון".

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
רובי לבקוביץ'
צילום: אורן אהרוני
מומלצים