$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

גולדהאר נגד שינוי, ההנהלה: חייבים השכמה

למרות ה-3:0 המביך לנתניה, בעלי מכבי ת"א אינו מעוניין לנקוט בצעדים קיצוניים. אופציות שעלו: קנסות כבדים או שחרור מס' שחקנים כבר עכשיו. בוזגלו צפוי לעמוד בפני וועדת משמעת אחרי שהתפרע במחצית

שירלי בר דיין
שירלי בר דיין  20.03.11 - 11:03

במכבי ת"א לא ממש ישנו בלילה שאחרי הפסד הליגה השני ברציפות - 3:0 למכבי נתניה - שגם היה המשחק ה-3 הרצוף של הצהובים ללא ניצחון. חברי ההנהלה קיימו לפנות בוקר דיוני חירום עם הבעלים מיטשל גולדהאר, כשעל הפרק עומדות כרגע שתי דרכי פעולה.

הראשונה, שהוצעה על ידי האוהדים: הטלת קנסות על השחקנים. השניה: שחרור מיידי של מספר שחקנים שלא מספקים את הסחורה. יש לציין כי האופציה השניה בעייתית, שכן היא תגרום להגדלת תקציב הקבוצה בשל תשלומי הפיצויים, דבר שגולדהאר אינו מעוניין בו. בין השמות שנמצאים על הכוונת ניתן למצוא את בעלי החוזים הכבדים - האריס מדוניאנין ורוברטו קולאוטי - כפי שפורסם כאן באתר.

יש לציין כי גולדהאר מתנגד כרגע לנקיטת צעדים דרסטיים, אולם חברי ההנהלה מנסים לשכנעו כי זו הדרך היחידה. "נראה שהשחקנים לא מבינים את המצב אליו נקלענו", אמרו בקבוצה, "ניסינו לעשות הכל - לדבר, להמליץ - אבל שום דבר לא עוזר. כנראה שרק צעדים חזקים יגרמו להם להבין מה מצופה מהם".

לאימון היום לא הגיעו אוהדים, אולם השחקנים, שכנראה חששו מכלי התקשורת, בחרו להיכנס למתחם בקרית שלום דרך כניסה צדדית. 

מאור בוזגלו, שהתפרע במחצית בחדר ההלבשה והוחלף מדי לאחר ההפסקה, נראה כי בהנהלה יעמידו אותו בפני וועדת משמעת והוא צפוי לספוג עונש כבד. בלי קשר להתנהגותו, בוזגלו שוחרר מאימון השחרור שנערך הבוקר בגלל סיבות אישיות.

מספר שעות לאחר המשחק שיחררה הנהלת מכבי את ההודעה הבאה: "בעלי המועדון ערך דיון עם ההנהלה בנוגע להופעות האחרונות של הקבוצה. תפקודם של השחקנים והקבוצה באופן כללי התדרדרו לאחרונה מתחת לסטנדרטים המתקבלים על הדעת. בהתאם לעיל, אנו נודיע בקרוב על צעדים שיינקטו לשיפור המצב. הבעלים וההנהלה עומדים מאחורי המאמן בתקופה קשה זו".

"הצגנו שני ביזיונות בשני המשחקים האחרונים", הודה  אתמול המאמן מוטי איוניר בסיום המשחק. "מכבי נראית רע מאוד וכל האחריות היא עלי. רק המאמן אשם. אין מעבר לזה מה לעשות, צריך להתמודד עם זה ולשפר את המצב. יותר מזה אין מה לנתח ולהסביר. התפקיד של המאמן הוא לגרום לקבוצה להיראות יותר טוב". בהנהלת מכבי התייחסו לאפשרות שאיוניר יתפטר: "אנחנו לא מאמינים או מצפים שזה יקרה. השחקנים צריכים להבין שהם הבעיה וחוץ מזה, אף מאמן אחר לא היה רוצה להגיע לכאן עכשיו".

בנושא אחר, הבלם סאבו פאביצ'ביץ', שלא שיחק אתמול בגלל פציעה, המריא למשחק של נבחרת מונטנגרו מול דרום קוריאה. פאביצ'יביץ' יעבור בדיקות אצל רופא הנבחרת, ואז יתברר אם יוכל לשחק.

בעקבות ההפסד התרחקה מכבי ת"א למרחק של 14 נקודות ממכבי חיפה המוליכה. המשחק הבא של הצהובים, בעוד שבועיים לאחר פגרת הנבחרת, יהיה מול בני יהודה ת"א.