שתף קטע נבחר

ליגת העל: 0:3 למכבי חיפה על הפועל אשקלון

המוליכה השתיקה מעט את המבקרים עם ניצחון קל על הלפני אחרונה, אותה הדריך אלי מחפוד בסיום שבוע סוער בין אזגי לעזורי. מימון (18) וחמד (42 ו-50) כבשו

טוב שיש את אשקלון. מכבי חיפה ספגה העונה לא מעט ביקורת על צורת המשחק הלא משכנעת שלה, על אף שהיא במקום הראשון בליגת העל. הערב (ש') הגיעה לקריית אליעזר האורחת מהדרום ואיפשרה לאלישע לוי ושחקניו להציג כדורגל התקפי, כזה ששווה 0:3 וישתיק במעט את המבקרים.

 

 

לוי בחר להעלות הרכב התקפי יותר, שכלל את ולדימיר דבלאשווילי על חשבונו של סיידו יאיא, הימור שהניב תוצאות כבר בחצי הראשון. חיפה אמנם לא יצרה המון מצבים, אבל ניצלה עד תום את אלו שהגיעה אליהם ושליטתה במשחק לא הוטלה בספק. תומר חמד נהנה משיתוף הפעולה עם החלוץ הגיאורגי וכבש צמד. שחקני חיפה עלו לכר הדשא מספר דקות לפני הזמן, והשתתפו בהצעת הנישואין שקיבלה אשת קשרי האוהדים של הקבוצה, מיטל רוזן, על כר הדשא. 

 

ההפסד רק מעצים את הצרות של אשקלון, שהגיעה לחיפה בתום שבוע סוער של ויכוחים בין הבעלים פרוספר אזגי למאמן גיא עזורי. על הקווים עמד היום המאמן החדש, אלי מחפוד.

 

מהלך המשחק

דקה 18, גול! 0:1 למכבי חיפה: הגנת אשקלון לא הצליחה להתמודד עם כדור קרן של המארחת, שאחרי שתי הדיפות של סטיבן אהורלו עלתה ליתרון מדחיקה של שי מימון.

 

28': תומר חמד  והכפיל את יתרון חיפה, אבל הבעיטה שלו בתום מהלך אישי חלפה סמוך לקורה.


שי מימון חוגג את השער הראשון של מכבי חיפה (צילום: חגי אהרון)

 

42', גול! 0:2 למכבי חיפה: ליאור רפאלוב העביר כדור רוחב משמאל, אהורלו הדף לא טוב ותומר חמד השתלט על הריבאונד ודחק פנימה, לאחר ניסיון של ולדימיר דבלאשווילי.

 

46': חיפה פתחה בסערה, טאלב טוואטחה בעט לרשת החיצונית של אשקלון.

 

50', גול! 0:3 לחיפה: טאווטחה הגביה כדור קרן קצר משמאל, חמד התגנב לפני שחקני ההגנה ונגח בקלות לפינה הקרובה.


גולסה גולש אל עבר גזל, אשקלון מתקשה בחיפה (חגי אהרון)

 

61': דבלאשווילי חדר אל רחבת אשקלון והופל, השופט איתן שמולביץ' טען כי מדובר בהצגה והראה לו את הכרטיס הצהובץ

 

הרכבים

מכבי חיפה: ניר דוידוביץ'; עלי עותמאן, אנדרי פילבסקי, שי מימון, טאלב טוואטחה; גוסטבו בוקולי, אייל גולסה (ג'ון קולמה, 59), ליאור רפאלוב (מוחמד גאדיר, 70), עידן ורד; תומר חמד (שלומי אזולאי, 77), ולדימיר דבלאשווילי.

 

הפועל אשקלון: סטיבן אהורלו; שי פטלק, דארקו לובריץ׳, סיאד פילקוביץ׳, דניאל היידמן (אור עלוואה, 77); רביד גזל, מחמוד עבאס, שניר גואטה (יניב אלול, 53), אריק גאו (שי בירוק, 71); אושרי גיטא, איליה יבוריאן.

 

איצטדיון: קרית אליעזר. שופט: איתן שמואלביץ'.

 


פורסם לראשונה 19/03/2011 16:49

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
ניר דוידוביץ'
צילום: חגי אהרון
מומלצים