$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

"יותר קשה לנצח את הפילה מאשר את מכבי"

סולומון תירץ את ההפסד הנוסף של הפועל ירושלים לפילה מגן החיות התנכ"י במשיכת חבל. קטש: "היא סוג של סופו, לא?"

אסף אפל  18.03.11 - 19:59
"גם עם 500 אנשים לא היינו מנצחים אותה". סולומון (אתר המנהלת)
"גם עם 500 אנשים לא היינו מנצחים אותה". סולומון (אתר המנהלת)

הפועל ירושלים ערכה היום (שישי) את האימון שלה לקראת המשחק ביום ראשון מול בני השרון ומיד לאחר מכן, כמו בכל חג פורים, יצאו שחקני ואנשי הקבוצה למשיכת החבל המסורתית עם הפילה מיכאלה בגן החיות התנ"כי בירושלים. עשרות אנשים הגיעו לצפות בפילה מנצחת את הקבוצה של עודד קטש במשיכת החבל כשהיא ממשיכה לרשום על מאזן מושלם מול האדומים ממלחה.

לאחר מכן היו אלה השחקנים שהתחרו מול הפילה בקליעות לסל, כשמיכאלה בועטת כדורים לשער. וכן, גם הפעם ידה של הפילה הייתה על העליונה. לאירוע הוזמן גם הילד אור יוסיפוב, חולה הסרטן, שגם היה אורח הכבוד של ירושלים במשחק האחרון מול בני השרון.

"ראית איזו טבעת קטנה שמו לנו?", ניסה המאמן עודד קטש להסביר את ההפסד של השחקנים שלו לפילה מיכאלה, "אני חושב שאפילו שלוש קבוצות ליגה לא היו מצליחות לנצח את הפילה. אבי מלר היה אומר על זה שהוא מקווה שנע-פיל שלב. כן, הפסדנו גם לפילה, אבל אנחנו יודעים להתאושש. יכולות הכדורגל שלה היו לא רעות, אבל אני חושב שגם היא הייתה ביום בינוני".

כשקטש נשאל האם הפילה מזכירה לו שחקן בליגה הוא ענה: "היא סוג של סופו, לא? אבל לה יש כוח אמיתי. היא נראית גדולה, ויש מאחוריה הרבה כוח". ומה עם פורים? "לא התחפשתי השנה", המשיך קטש, "אין לי זמן. הילדה שלי התחפשה ושמתי אותה בבוקר בגן".

וויל סולומון, שדווקא הצליח לקלוע בתחרות מול הפילה, אמר: "אני לא יודע כמה הפילה שוקלת, אבל קשה מאוד למשוך מולה את החבל ואני לא חושב שהיינו מצליחים לנצח גם עם 500 אנשים. יותר קשה לנצח אותה מאשר את מכבי תל אביב. זה היה אירוע כייפי, ותמיד כיף לתקשר עם האוהדים שלנו גם מחוץ לפרקט, כי לא כולם מגיעים למשחקים שלנו. לא ידעתי שפילים כל כך טובים בבעיטות, אולי צריך להחתים אותה בבית"ר ירושלים".

ומה יש לקפטן של ירושלים להגיד על פורים? "אני יודע שזה חג גדול כאן", הוא ממשיך, "ושחוגגים אותו בקרב המשפחה וכולם מתחפשים, קצת כמו ליל כל הקדושים אצלנו. אני מחכה לראות למה אנשים יתחפשו, כדי שאני אוכל לצחוק עליהם. למה אני הייתי מתחפש? הייתי רוצה להתחפש לנסיך מרוקני, וזה גם מה שאמרתי לחברים בקבוצה".

משה מזרחי הוסיף: "משיכת החבל שלנו עם הפילה היא אף פעם לא כוחות. אנחנו עושים את האירוע הזה כבר 8-9 שנים והפועל אף פעם לא ניצחה, אבל אנחנו לפחות שומרים על רוח הלחימה. התחרות של הקליעות לא הייתה כוחות, כי הסל גבוה מעל התקן, אין פרקט, יש חול והכדור גם נפוח. כשהיא תגיע למלחה, נראה אותה".

כשמזרחי נשאל את מי מזכירה לו הפילה הוא ענה: "הכי קרוב לפילה זה שחורציאנטיס, אבל אל תשווה ביניהם בכלל. אני לא יכול להזיז אותו באופן אישי, אבל יש כאלה שיכולים. לפי החישוב שלי צריך את כל הקבוצות בעולם כדי להזיז את הפילה מיכאלה, והיא יכולה לסחוב 15 טון. תחפושת? אני לא מתחפש מאז גיל 14. התחפושת הכי טובה שהייתה לי זה קאובוי, אבל לא היה לי סוס".