$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

עטר: "הגיע הזמן שנשיג ניצחון בבלומפילד"

מאמן מכבי נתניה שתגיע להתמודות מול מכבי ת"א לאחר 8 משחקים רצופים ללא הפסד. דגני ייעדר, מעבי בספק

מוטי פשכצקי
מוטי פשכצקי  18.03.11 - 15:43

לאחר 8 משחקים רצופים ללא הפסד, האחרונים שבהם 3 תוצאות תיקו, מכבי נתניה תצא לבלומפילד (שבת, 19:30) למשחק חוץ קשה מול מכבי תל אביב.

למגן נתניה טל מעבי נתפס היום (שישי) הגב דקות לפני סיום האימון המסכם של הקבוצה לקראת המשחק בבלומפילד ובצוות הרפואי מקווים כי יהיה ניתן להכשירו. מי שככל הנראה יחמיץ את ההתמודדות מחר הוא הקפטן אוראל דגני שסובל ממתיחה בשריר הירך הקדמי, לאחר שגם היום לא נטל חלק באימון והמשיך להתלונן על כאבים.

"הגיע הזמן שננצח בבלומפילד", אמר המאמן ראובן עטר לשחקנים באסיפה המסכמת, לאחר שצפו בקטעים ממשחקיה של היריבה. עטר לא תירגל הרכב פותח, אך נראה כי ההתלבטות היחידה של המאמן היא בין מריאנו קפוראלה לעדי נמני בעמדת המגן. יתר ההרכב יישאר ללא שינוי מהתיקו מול בני יהודה במחזור הקודם.

"הרבה זמן לא ניצחנו בבלומפילד מבחינת הסגל הם עולים עלינו, אבל אנחנו באים כמו לכל משחק כדי לנצח", אמר שחקן בקבוצה לקראת ההתמודדות.

הרכב משוער: קרלוס אריאס; מריאנו קפוראלה (עדי נמני), ליאוניד קרופניק, עמרי בן הרוש, טל מעבי (עדי נמני); קובי דג'אני, ניר נחום, פיראס מוגרבי, דלה ימפולסקי; אחמד סבע, סרגיי טרטיאק.