שתף קטע נבחר

צ'לסי מול יונייטד, אנצ'לוטי: "לא מחפשים נקמה"

מאמן הבלוז לקראת שחזור גמר 2008: "לא טוב לבוא במטרה לנקום". בארסה מול שחטאר, פפ: 'מכשול שהגומלין באוקראינה'. אפשרות: 4 מפגשים בין בארסה לריאל תוך 3 שבועות

שלוש שנים אחרי שאברהם גרנט וצ'לסי הפסידו למנצ'סטר יונייטד בדו קרב פנדלים אכזרי בגמר ליגת האלופות, יקבלו הבלוז הזדמנות לנקום. הגרלת רבע גמר הצ'מפיונס שנערכה בצהריים (ו') זימנה מפגש לוהט בין שתי הגדולות האנגליות, כאשר המשחק הראשון ייערך בסטמפורד ברידג' ב-6 באפריל. הגומלין יתקיים ב-12 באפריל באולד טראפורד.

 

 

למרות שתשעה שחקנים מהגמר ההוא עדיין נותרו בסגל של צ'לסי, המאמן קרלו אנצ'לוטי הבהיר כי ה'בלוז' לא מתעסקים בנקמות. "אני לא חושב שאנחנו צריכים להתייחס למה שאירע בעבר. כמובן שהשחקנים זוכרים את ההפסד ההוא ליונייטד, אבל מנגד אנחנו מזכירים לעצמנו שניצחנו אותה במפגשים בין הקבוצות בשנתיים האחרונות", אמר האיטלקי.


ג'ון טרי בתמונה הבלתי נשכחת ב-2008. הוא יהיה בחצי הגמר? (AFP)

 

"העבר שייך לעבר", המשיך אנצ'לוטי, "שני המשחקים הקרובים יהיו שונים, מאוד חשובים ומלהיבים. אני באופן אישי לא מחפש נקמה כיוון שבאותה תקופה לא הייתי חלק מצ'לסי. כמו כן, אני לא חושב שלבוא במטרה לנקום זה דבר טוב עבור השחקנים שלי. אני חושב שמה שצריך להניע אותם זו המחשבה לעתיד. נותרו לנו ארבעה משחקים כדי להגיע לגמר שייערך בלונדון. אם צ'לסי תהיה שם, אני חושב שהנקמה של המועדון תושלם, אך לא מול יונייטד". 

 

חאבייר הרננדס, האחראי העיקרי לכך שהשדים האדומים נמצאים בין שמונה האחרונות, מצפה בקוצר רוח למפגש עם האלופה האנגלית. "זה יהיה ממש כמו משחק ליגה", אמר המכסיקני, שכבש צמד בניצחון על מארסיי, "אני חושב שיש יתרון בכך שהמשחק השני יהיה בבית שלנו. בכל אופן, זה הולך להיות קשה".


צמפיונס ליגת האלופות הגרלה רבע גמר 2010/11

הגרלת רבע גמר הצ'מפיונס
מארחת 1   מארחת 2
ריאל מדריד (5 באפריל) --- טוטנהאם (13 באפריל)
צ'לסי (6 באפריל) --- מנצ'סטר יונייטד (12 באפריל)
ברצלונה (6 באפריל) --- שחטאר דונייצק (12 באפריל)
אינטר (5 באפריל) --- שאלקה (13 באפריל)
 

גווארדיולה: "שחטאר היא מכשול לא קטן"

מיגל פארדסה, המנהל הטכני של ריאל מדריד, הגיב על ההגרלה שזימנה לבלאנקוס מפגש עם טוטנהאם: "זו קבוצה טובה מאוד, עם שחקן מוכר לנו כמו רפאל ואן דר וארט. יש לטוטנהאם מגינים וחלוצים טובים. לא יהיה קל בכלל. היא אמנם לא מבריקה, אבל מציגה יכולת מצוינת העונה. אנחנו שמחים שהמשחק הראשון בסנטיאגו ברנבאו, כי כך נוכל להגיע עם מקדמה לגומלין".

 

פארדסה גם הגיב כמובן על האפשרות שריאל תפגוש את ברצלונה בחצי הגמר, מה שייצור מצב בו השתיים ייפגשו ארבע פעמים בשלושה שבועות (ייפגשו ב-16 באפריל בליגה וב-20 בגמר גביע המלך): "קודם צריך לעבור את רבע הגמר, אבל אין ספק שצפויים לנו מפגשים רבים מול ברצלונה בתקופה הזו אם נעבור. לא יהיה קל לפגוש אותם כל כך הרבה". קשר טוטנהאם, רפאל ואן דר וארט, שיתמודד מול האקסית: "יהיה פנטסטי לחזור למדריד, יש לי שם המון חברים ויהיה משחק גדול".


פפ גווארדיולה. "נהיה חייבים להיות במיטבנו מול שחטאר" (צילום: AFP)

 

בברצלונה קיבלו בחשש את יריבתם שחטאר דונייצק. המאמן פפ גווארדיולה אמר: "היו לנו איתם לא מעט מפגשים קשים בשנים האחרונות. נהיה חייבים להיות במיטבנו, כי העובדה שהגומלין ישוחק באוקראינה זה מכשול לא קטן. חצי גמר מול ריאל? כרגע יש לנו שני משחקים מולם, אם יהיו שניים נוספים נעשה הכל כדי לנצח גם בהם".

 

המנהל הספורטיבי, אנדוני סוביסארטה, אמר: "זו קבוצה ששיחקנו מולה מספר פעמים בשנים האחרונות ואנחנו מכירים אותה היטב. לא נוכל לסמוך רק על המשחק הביתי, אלא להתרכז בכל 180 הדקות".

 

לואיס פיגו, שייצג בהגרלה את אינטר, הזהיר את הנראזורי מהמפגש עם שאלקה: "בסך הכל אפשר להיות מרוצים מההגרלה, אבל צריך לזכור ששאלקה קבוצה טובה ונצטרך להיזהר ממנה. אמנם אין לה עונה טובה בגרמניה, אבל היא בהחלט איום".  

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים