שתף קטע נבחר

גולדהאר: "אנו מאוכזבים מחוסר העקביות"

הבעלים של מכבי ת"א, פנה לאוהדים לקראת המפגש מול מכבי נתניה (ש', 19:30, ספורט 1) ואמר: "לאלו המצפים להצלחה בן לילה, המסע אליו אנחנו יוצאים לא בשבילם". גיא סולומון תורגל במקום לירן שטראובר

"הדרך להצלחה מעולם לא קלה וכזו היא גם דרכנו במועדון הכדורגל מכבי ת"א. אנחנו מאוכזבים מחוסר העקביות עד כה העונה. אך עם זאת, אנו מצויים עדיין בתחילתו של תהליך ממושך", כך פונה בעלי מכבי תל אביב, מיטש גולדהאר, לאוהדי הקבוצה, בתכניית המשחק שיוציא המועדון לקראת ההתמודדות מחר נגד נתניה, במסגרת המחזור ה-27 (19:30, בלומפילד)

 

הבוס הקנדי דיבר על התקופה הרעה של הצהובים ואמר: "לעיתים יצא לנו לראות מהקבוצה סימנים מעודדים של כדורגל טוב וברגעים אלה ניתן היה לראות למה השחקנים שלנו מסוגלים. אבל, בדיוק כמו ברוב המועדונים, גם לנו יש את האתגרים והקשיים שלנו. אני מתמקד באתגרים אלו, אך הם ייקחו עוד זמן. עבור אותם אנשים המצפים להצלחה בין לילה, המסע אליו אנחנו במכבי ת"א יוצאים, אינו בשבילם".


מנסה לדבר ללב של האוהדים. מיטש גולדהאר (צילום: אלי אלגרט)

 

גולדהאר סיכם: "לאלו שקורצו מחומר המסוגל לעמוד בתהליך קשה וארוך של בנייה מחדש, תמיכתכם היא מרכיב חיוני בהצלחת הקבוצה ומטרותיה. אני גאה לעמוד כתף אל כתף לצידכם לאורך כל הרגעים הקשים, על מנת שבעתיד נוכל לשוב ולהיות קבוצה בעלת אופי, אמיצה ומנצחת. קבוצה לנו אנו במכבי ת"א כה מייחלים".

 

ומה קורה בצד המקצועי? מאמן הקבוצה, מוטי איוניר, תרגל היום באימון המסכם לסירוגין את השוער גיא סולומון במקום הקפטן לירן שטראובר, שהציג יכולת חלשה בהפסד לקריית שמונה, והוא עשוי לפתוח בין הקורות של הצהובים. קלמי סבן ישוב לעמדת המגן הימני על חשבונו של אלירן ג'ורג הצעיר.

 

הקשר ריף פרץ, שלא שיחק בתקופה האחרונה בשל פציעה, יוסט לעמדת הבלם וישחק לצידו של אבי סטרול. בעקבות עונש ההרחקה שמרצה המונטנגרי סאבו פאביצ'ביץ' (כרטיסים צהובים). החלוצים דימיטאר ראנגלוב (שהחמיץ את ק"ש בשל צהובים) ורובטו קולאוטי, ישוב ל-11. אלירן עטר ייעדר בשל צבירת צהובים.


ישלם את מחיר הטעויות. לירן שטראובר (צילום: אלי אלגרט)

 

הרכב משוער: גיא סולומון (לירן שטראובר); קלמי סבן, אבי סטרול, ריף פרץ, אורי כהן; ג'יבריל סידיבה, גל אלברמן, האריס מדוניאנין' מאור בוזגלו; דימיטאר רנגלוב ורוברטו קולאוטי.

 

מכבי נתניה

אחרי שמונה משחקים ללא הפסד, במכבי נתניה יודעים כי ניצחון מחר על מכבי ת"א יכול להכניס את הקבוצה לשישייה הראשונה בטבלה ולהרחיק אותה כמעט באופן סופי מהפלייאוף התחתון. למרות הבדלי התקציב בין שני המועדונים והפרש 13 הנקודות בטבלה, בנתניה מאמינים כי יש ביכולתם לנצח את שחקניו של מוטי איוניר ואחרי שלוש תוצאות תיקו לחזור למסלול הניצחונות.

 

"אנחנו לא צריכים לפחד מאף קבוצה, גם לא ממכבי ת"א. אנחנו מספיק טובים להסתכל רק על עצמנו" אמרו שחקנים בקבוצה. גם המאמן ראובן עטר הכניס אמונה בשחקניו כשאמר: "כולכם יודעים מה מכבי ת"א שווה, היא קבוצה מצוינת שנמצאת בתקופה לא טובה. אם תכבשו ראשונים, יהיה להם קשה לחזור למשחק".


דלה ימפולסקי. יחזור להרכב? (צילום: אורן אהרוני)

 

בפן המקצועי, השינוי היחיד העשוי להיות בהרכב הקבוצה הוא חזרתו של מבשל שער השוויון מהמשחק האחרון, דלה ימפולסקי להרכב, או הצבתו של המגן עדי נמני במקומו של קפטן הקבוצה אוראל דגני.

 

המגן, שכזכור נפצע לקראת סוף המשחק נגד בני יהודה, סובל מקרע קטן בשריר הירך ובימים האחרונים דיווח על כאבים כשניסה לחזור לאימונים. גם לאחר האימון

 המסכם עדיין לא ניתן לדעת האם דגני שלא התאמן היום ורק ערך טיפולים, יהיה כשיר למשחק. ההחלטה לגביו תתקבל רק מחר בסמוך למשחק, שכאשר השחקן יערוך מבחן כישרות ובו תתקבל ההחלטה לגביו.

 

הרכב משוער: קרלוס אריאס, אוראל דגני (דלה ימפולסקי), ליאוניד קרופניק, עומרי בן הרוש, טל מעבי, מריאנו קפוראלה, קובי דג'אני, ניר נחום, פיראס מוגרבי, סרגיי טרטיאק, אחמד סבע.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים