$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

ליגה אירופית: ויאריאל-טוונטה, בנפיקה-פ.ס.וו

הספרדים יתמודדו ברבע הגמר מול אלופת הולנד. דינמו קייב מול בראגה, פורטו תתמודד נגד ספרטק מוסקבה

מערכת אתר ערוץ הספורט
מערכת אתר ערוץ הספורט  18.03.11 - 13:02
רוסי, יעבור גם את ההולנדים? (gettyimages)
רוסי, יעבור גם את ההולנדים? (gettyimages)

בצל הגרלת משחקי רבע וחצאי גמר ליגת האלופות, נערכה גם ההגרלה המקבילה בליגה האירופית. בלי אף נציגה אנגלית, איטלקית או גרמנית, עושה רושם שהמפעל השני בחשיבותו באירופה פתוח השנה כמעט לחלוטין.

ויאריאל ופורטו, שתי הפייבוריטיות הגדולות להגיע לבירת אירלנד, עשויות להיפגש כבר בשלב 4 האחרונות. הנציגה הספרדית היחידה, שהעיפה כבר את נאפולי ולברקוזן בשלבים הקודמים, תפגוש את אלופת הולנד טוונטה. מוליכת הליגה בפורטוגל, שהדיחה את צסק"א מוסקבה, תתמודד מול ספרטק מוסקבה.

במפגשי רבע הגמר האחרים תפגוש בנפיקה את פ.ס.וו איינדהובן, בקרב שיהיה שחזור מדויק של גמר גביע האלופות מ-1988, אז ההולנדים של חוס הידינק גברו בפנדלים על הקבוצה מליסבון. למנצחת במפגש ההולנדי-פורטוגלי יהיה הכבוד לפגוש בחצי הגמר את המנצחת בין בראגה לדינמו קייב. הפורטוגלים הדיחו בסיבוב הקודם את ליברפול, בעוד האוקראינים סילקו את מנצ'סטר סיטי.

משחקי רבע הגמר יתקיימו ב-7 וב-14 באפריל, מפגשי חצי הגמר ב-28 באפריל וב-5 במאי והגמר יתקיים ב-18 במאי בדבלין, ברית אירלנד.