$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

צ'יצ'ריטו: "צ'לסי ממש לא מפחידה אותי"

חלוץ יונייטד מתכונן לשחזור גמר 2008: "יש לנו יתרון שמשחק הגומלין בבית". מאמן ברצלונה חושש מהנסיעה לדונייצק. הארי רדנאפ: "ריאל? הגרלה פנטסטית". פיגו: "אנחנו צריכים לעבור את שאלקה"

מערכת אתר ערוץ הספורט
מערכת אתר ערוץ הספורט  18.03.11 - 14:30

מיד עם סיום הגרלות רבע וחצי גמר ליגת האלופות החלו הקלישאות לזרום, אבל היו גם כמה שדיברו בגילוי לב על השיבוץ. אלה המשחקים (מארחת המשחק הראשון מימין): אינטר - שאלקה, צ'לסי - מנצ'סטר יונייטד, ריאל מדריד - טוטנהאם, ברצלונה - שחטאר דונייצק.

ריאל מדריד - טוטנהאם
סגן נשיא ריאל מדריד, מיגל פארדסה, בעיקר נשם לרווחה שלא צפויים לו עוד שני מפגשי קלאסיקו בחודש הקרוב. "4 משחקים מול ברצלונה בחודש אחד זה יותר מדי. לטוטנהאם יש ברק והיא לא יריבה קלה, אבל יש גרועות ממנה".

מאמן טוטנהאם הארי רדנהאפ: "זו הגרלה פנטסטית. אלה מסוג המשחקים שאתה רוצה לשחק ולאמן בהם. לא יכול להיות יותר מפגש יותר מרגש או קשה. האוהדים מצפים למשחק הזה. אלה ימים נהדרים בחיים שלנו ובהיסטוריה של טוטנהאם. מבחינתי שתי הפייבוריטיות לזכייה הן ריאל וברצלונה, אמרתי את זה לאורך כל הדרך".

דארן אליס, המנהל הספורטיבי של טוטנהאם, הגיב: "נכון שאנחנו לא פייבוריטים, אבל לפעמים קורים דברים מוזרים. ריאל מדריד משחקת ברמה גבוהה מאוד בליגה ובאירופה. נצטרך להתאמץ מאוד במשחק החוץ ולנצל את זה שהגומלין אצלנו בבית עם הקהל וכל הלחץ".

צ'לסי - מנצ'סטר יונייטד
חאבייר הרננדס מיונייטד אמר: "זה אתגר קשה אבל לא משחק שאנחנו מפחדים ממנו. סטמפורד ברידג' הוא אצטדיון נחמד וזה יתן לנו הרגשה של משחק ליגה. בכל מקרה יש לנו יתרון כי אנחנו מארחים את המשחק השני".

"אני לא אוהב לדבר על נקמה כי לא הייתי שם", אמר קרלו אנצ'לוטי מאמן צ'לסי התייחסו לגמר ב-2008, "אני לא חושב שהרצון לנקום הוא מוטיבציה טובה עבור השחקנים. יש לנו 4 משחקים כדי להגיע לגמר ואני חושב שצ'לסי יכולה להיות שם".

אינטר - שאלקה
"זאת הגרלה טובה בשבילנו, שאלקה בתקופה רעה", הודה אחראי קשרי החוץ של אינטר, כוכב העבר הפורטוגלי לואיס פיגו. "אנחנו צריכים להיות שמחים, בקנה המידה של הכוכבים שיש כאן זה בסדר. אם נשחק כמיטב יכולתנו, אנחנו צריכים לעלות. הציפיה באינטר היא לעבור. אנחנו רוצים לזכות בתואר, אבל יודעים שסטטיסטית זה יהיה קשה. מעולם קבוצה לא זכתה פעמיים ברציפות בליגת האלופות, אז למה שזה לא יהיה אנחנו?".

ברצלונה - שחטאר דונייצק
"שחטאר? אנחנו כבר מכירים אותה. ברצלונה מוכנה לכל דבר", הצהיר בלם בארסה ג'רארד פיקה, בעוד שהמנהל הספורטיבי אנדוני זוביזארטה ניסה לשמור על טון זהיר יותר: "שחטאר קבוצה מאוד טובה, מאוד יציבה". המאמן פפ גווארדיולה נקט בגישה קצת יותר מעשית: "העובדה שהגומלין באוקראינה זאת בעיה, אבל זה מה שזימנה לנו ההגרלה. המשחקים מולה תמיד מאוד מאוזנים, זאת קבוצה מאוד חזקה מבחינה פיסית ועם שחקנים מנוסים".

שיבוץ חצאי הגמר: אינטר/שאלקה - צ'לסי/יונייטד, ריאל/טוטנהאם - ברצלונה/שחטאר.