שתף קטע נבחר

ריאל: רונאלדו רוצה לשחק בדרבי, מוריניו מתנגד

הפורטוגלי מעדיף שכוכב קבוצתו ינוח מול אתלטיקו בשבת: "זה יהיה סיכון גדול מדי". ברצלונה, ללא אבידל, תארח את חטאפה

"אם כריסטיאנו רונאלדו ישחק מול אתלטיקו מדריד, זה יהיה סיכון גדול מדי בשבילנו", אמר מאמן ריאל מדריד, ז'וזה מוריניו, אחרי הניצחון על ליון בליגת האלופות. למרות הדברים הללו, מסתבר שהכוכב הפורטוגלי של הבלאנקוס לא מוכן לוותר בקלות על הדרבי מחר (ש', 23:00) ומעוניין לסייע לחבריו במשחק החשוב.

 

 

"במשחק מול ליון כבר הייתי גמור", הודה רונאלדו, שרק חזר מפציעה בגומלין מול הצרפתים (0:3), "אבל הרופאים אמרו לי שתוך 48 המצב שלי ישתפר ואוכל לשחק בשבת". אתמול באימון נראה כי רונאלדו אכן התאושש בזמן, אולם המנג'ר הפורטולי חושש לסכן אותו לקראת רגעי ההכרעה של העונה ועדיין לא ברור האם יזמן אותו לסגל.


סרחיו אגוארו והיורש. "נותן את הכל בשביל אתלטיקו" (צילום: AP)

 

בצד של הרוחיבלאנקוס מרכז את תשומת הלב סרחיו אגוארו, שהשמועות על מעבר אפשרי שלו לריאל צברו תאוצה בשבועות האחרונים. "זה תמיד מחמיא

שקבוצות גדולות מתעניינות בי", הודה 'קון' והוסיף: "אבל זה לא משפיע עליי. בכל פעם שאני משחק, אני נותן את הכל בשביל אתלטיקו. חתמתי על חוזה עד 2014 ואני רוצה להישאר פה לפחות עד אז".

 

ברצלונה, שתשחק מול חטאפה עוד לפני הדרבי של מדריד (21:00), תנסה להתאושש מהטראומה עם הגילוי של הגידול בכבד של אריק אבידל. מי שעשוי לחזור להרכב של הקטאלונים הוא גבי מיליטו, כאשר ישנה אפשרות שאנדראו פונטאס, שהוקפץ מקבוצת הבת במקומו של אבידל, יקבל הזדמנות ראשונה ב-11.

 

מאיורקה של דודו אוואט תפתח את המחזור בשבת (19:00) עם משחק ביתי מול סראגוסה. הקבוצה מהאיים הבלאריים חייבת נקודות על מנת לשמור על סיכוי לזכות באחד המקומות המוליכים לליגה האירופית בעונה הבאה. 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
ז'וזה מוריניו ורונאלדו
צילום: רויטרס
מומלצים