$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

מחפוד יאמן, על אזגי למצוא פתרון עד יום שני

מאמן אשקלון הטרי קיבל אישור זמני ויעמוד על הקווים מול מכבי חיפה. אמנון רז: "אזגי התחייב שלא יחליף את אלי". עזורי דורש פיצויי פיטורים

זיו אברג'יל  18.03.11 - 11:39
מחפוד, קיבל אישור זמני
מחפוד, קיבל אישור זמני

אלי מחפוד הגיע לאימון הפועל אשקלון ורק לאחר התייעצות ממושכת עם עורך דינו ושיחות עם יו"ר ארגון המאמנים אמנון רז החל להעביר את האימון. גיא עזורי, המאמן אותו מנסה הבעלים פרוספר אזגי לדחוק החוצה, לא הגיע למתחם ומחפוד קיבל אישור לנהל את האימון המסכם ולעמוד על הקווים מול מכבי חיפה (שבת, 17:00, איצטדיון קרית אליעזר).

על פי הסיכום, שהושג לאחר שאמנון רז דיבר עם מחפוד ועם אזגי, יוכל המאמן הטרי לאמן עד יום שני, וזהו טווח הזמן בו על הבעלים להגיע לסיכום סופי עם עזורי. הבוקר שלח פרקליטו של עזורי, עו"ד דודי רד, מכתב לאזגי בו נדרש לשלם למרשו פיצויי פיטורים. בכל מקרה, אם לא יושג הסכם בין הצדדים עד יום שני, מחפוד יפסיק את עבודתו במועדון.

"קיבלתי אישור עד יום שני להעביר את האימון ולעמוד על הקווים מול חיפה. הגעתי לאימון, בתחילה לא התכוונתי להעבירו עד שהעניין לא יוסדר", סיפר מחפוד לאתר ערוץ הספורט.

יו"ר ארגון המאמנים אמנון רז הסביר: "שוחחתי הבוקר עם פרוספר אזגי, שהתחייב שעד יום שני תתקיים פגישה בין כל הצדדים בה ייקחו חלק נציגיו של עזורי, היועץ המשפטי של ארגון המאמנים ואזגי עצמו. מחפוד יכול לאמן ולהעביר את המשחק בשבת, כמובן במטרה שיימצא פתרון עד יום שני. אזגי התחייב בפני שלא ייקח מאמן אחר במקום מחפוד אם העניין לא ייפתר ביום שני".

ואחרי כל הבלאגן, יהיה גם כדורגל בשבת. מחפוד אמר לשחקניו החדשים: "אל תתעסקו במה שקורה מסביב אלא רק בנקודות, ואפשר להוציא אותן מחיפה"

אדיר טובול פצוע ובספק למפגש מול חיפה. מחפוד תירגל את היידמן במקומו ב-11. אמייה טגה לא ישחק (צהובים) ויניב אלול או שי פטלק יפתחו בעמדת המגן הימני. אריק גאו שהחמיץ את שני המשחקים האחרונים צפוי לפתוח.

הרכב משוער: סטיבן אהורלו, יניב אלול (שי פטלק), זואד פילקוביץ', לובריץ', דניאל היידמן, רביד גזל, מחמוד עבאס, שניר גואטה, אושרי גיטא, אריק גאו, אילייה יבוריאן