$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

צפו במכבי ת"א מנצחת. אליהו: הורדנו הילוך

אחרי ה-72:80 במכבי כבר מביטים קדימה לפתיחת ההצלבה מול קאחה לבוראל בשבוע הבא. המאמן: "היו הרבה רגעים לא שמחים הפעם". אידסון: "אנו יכולים לנצח משחק בספרד". אליהו: "הורדנו הילוך"

רועי גלדסטון  17.03.11 - 22:00

חמישה ימים לפני המשחק הראשון בסדרת רבע גמר היורוליג מול קאחה לבוראל ויטוריה, גברה הערב (חמישי) מכבי ת"א 72:80 על ראשל"צ. את הניצחון הזה ניתן לסכם בשתי מילים: העיקר הבריאות. השחקנים של דייויד בלאט לא הציגו את הכדורסל המצוין שלהם העונה וגילו יכולת בינונית, שהספיקה לניצחון דחוק על אפי בירנבוים ושחקניו, שעם קצת יותר ריכוז ודיוק במחצית השניה היו יכולים להפתיע והנחיל לצהובים הפסד ליגה שני העונה.

"אני מרגיש טוב מאוד לקראת השבוע הבא", אמר צ'אק אידסון בסיום, "המשחק בוויטוריה הוא אתגר גדול בשבילנו ואני מחכה לו. אנחנו עובדים קשה באימונים ויש התרגשות לקראת פתיחת הסדרה. יש לי הרגשה טובה, אנחנו צריכים לנצח משחק אחד כי להשיג יתרון".

דייויד בלאט לא היה מרוצה מהיכולת וגער בשחקניו בחדר ההלבשה בסיום: "עכשיו זה הזמן שכולם צריכים לשחק טוב. אין מקום לפציעות. אתם צריכים לשמור על עצמכם, לנוח, ולאכול טוב. רומא לא נבנתה ביום אחד וגם אנחנו בונים את עצמינו טוב כדי להצליח". המאמן העיר על איבודי הכדור והאחוזים הנמוכים מהקו: "אתם מאבדים יותר מדי ומחטיאים יותר מדי".

לתקשורת אמר: "היו הרבה רגעים לא שמחים. כל משחק משפיע לקראת ויטוריה, לחיוב או לשלילה. לא שיחקנו טוב בשלבים רבים של המשחק ונצטרך להשתפר. נהיה חייבים להגיע לוויטוריה בכושר הכי טוב שאפשר כי מצפים לנו משחקים סופר-קשים נגד קבוצה מאומנת ומנוסה".

"אנחנו מכירים אותם היטב ונצטרך להפגין רמה טובה", הוסיף מאמן מכבי, "ניסינו לאפשר היום מעט דקות מנוחה לשחקנים מרכזיים וזה חלק מהסיבה ששיחקנו פחות טוב. עברנו עונה שלמה עם דקות רבות על הגב של חלק מהשחקנים, אבל צריך למשחקים בספרד צריך לבוא בכל הכוח כדי להשיג משהו שאף אחד בתחילת העונה לא חלם, אבל עכשיו כן. היינו במאני טיים כמה פעמים השנה ועכשיו זה עוד אחד, זה מהרגעים שחייבים להיות בהם בפוקוס מלא והכי טובים שאפשר".

ליאור אליהו, שקלע 15 נק', אמר: "ראשל"צ שיחקו טוב מאוד ומגיע לשחקנים שם קרדיט. אנחנו הורדנו קצת הילוך אבל הכי חשוב שניצחנו וזה היה חשוב לקראת המשחקים מול קאחה לבוראל. אני שמח על הניצחון גם אם זה לא בהפרש שכולם חשבו שיהיה".

צפו בתגובות מניצחון מכבי---->

מאמן מכבי ראשל"צ, אפי בירנבוים, אמר אחרי המשחק: "איבדנו כדורים בצורה ילדותית שלא צריכה לקרות. שיחקנו טוב בסך הכל ואני מרוצה. לקראת המשחקים הבאים אנחנו צריכים ללמוד את הדברים הטובים מהמשחק הזה וליישם אותם".