שתף קטע נבחר

פאר מתרחקת מהטופ 10? שראפובה ניצחה שוב

הרוסייה גברה בשלוש מערכות על הסינית פנג וניצחון נוסף שלה באינדיאן וולס ימנע מהישראלית כניסה לעשירייה הראשונה. בחצי הגמר, שראפובה תפגוש את ווזניאקי, שנהנתה מפרישה של אזרנקה. גברים: דל פוטרו בחצי הגמר מול נאדאל

לאורך הימים האחרונים, השיחה המרכזית סביב השתתפותה של שחר פאר בטורניר אינדיאן וולס היתה בנוגע לכניסתה הצפויה לטופ 10. אלא שיממה אחרי הדחתה של הישראלית הבכירה ברבע גמר הטורניר הגדול בקליפורניה, נראה כי היא תיאלץ להמתין עוד טיפה עד לכניסתה ההיסטורית לרשימת עשר הגדולות בעולם.

 

 

פאר, שכזכור הפסידה לבלגית יאנינה ויקמאייר, היתה זקוקה לאחר הדחתה לכך שמריון ברטולי או מריה שראפובה לא יעפילו לגמר במדבר ויתפסו על חשבונה מקום בטופ 10. הצרפתייה ניצחה את אנה איבנוביץ' ולפנות בוקר (ו') גם הרוסייה חגגה ניצחון והצטרפה לפיינל פור באינדיאן וולס.


מריה שראפובה. ניצחון אחד מחזרה לטופ 10 (צילום: AP) 

 

כעת, אם אחת מבין ברטולי (מול ויקמאייר) או שראפובה (נגד קרוליין ווזניאקי) תנצח בחצי הגמר, פאר לא תיכנס לטופ 10 בדירוג החדש של יום שני הקרוב. שראפובה עשתה את שלה בכיוון לאחר שגברה הלילה 2:6, 7:5, 3:6 על פנג שוואי.

 

שראפובה פתחה את המשחק נהדר, עד ליתרון 0:2 במערכה השנייה. שם פנג התעוררה והפכה ל-2:4, לפני שהרוסייה המדורגת 16 השוותה ל-4:4. הסינית לא נבהלה והיתה חדה יותר בסיום המערכה, 5:7 ששלח את המשחק למערכה על כל הקופה. אחרי פסטיבל שבירות בפתיחת המערכה, שראפובה התעשתה ראשונה וניצחה 3:6 בדרך לחצי הגמר.

 

בליל שישי, המדורגת 1 בעולם לשעבר תפגוש את ווזניאקי, שעבדה הרבה פחות קשה מול ויקטוריה אזרנקה. לבלארוסית התשושה, שהצילה ארבע נקודות משחק במשחק המרתוני מול אגניישקה רדוואנסקה בשמינית, לא נותרו כוחות והיא פרשה אחרי שלושה משחקונים בלבד, כשהיא בפיגור 3:0.


כמעט והודח. רפאל נאדאל (AP)

 

בכלל, כל מי שקנה כרטיס למגרש המרכזי, 'נהנה' מביש מזל אחד גדול. לא מספיק שווזניאקי ואזרנקה שיחקו 26 דקות בלבד, אלא שמיד אחרי זה התבטל משחק רבע גמר הגברים המסקרן שמשך אליו את הצופים.

 

הספרדי טומי רוברדו, שנפצע במהלך הניצחון שלו על סם קוורי בסיבוב הקודם, כלל לא עלה לשחק מול חואן מרטין דל פוטרו והארגנטיני קיבל כרטיס חופשי ומהיר לחצי הגמר. שם הוא מחכה לרפאל נאדל, שניצח במותחן של שלוש מערכות את איבו קרולוביץ' הענק, 7:5, 1:6, 6:7 (7).

 

ביום שישי יינעלו רבעי הגמר בגברים עם המפגשים בין רוג'ר פדרר לסטניסלאס וורינקה ונובאק ג'וקוביץ' מול רישאר גאסקה (שידור ישיר בספורט 1, החל מהשעה 20:00).

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים