$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

הצעה לטביב: 6 מיליון ש"ח על חלקך בהפועל

אחד מבעלי האדומים אמור להשיב עד תחילת השבוע הבא להצעה מגורם חיצוני שעשויה למנוע את הליך הבמבי בינו לבין הראל. מוקדם יותר, טביב מינה את דורון ג'מצ'י לדוברו. אוהדים: הוא השתגע? זו בושה

מוטי פשכצקי
מוטי פשכצקי  17.03.11 - 22:10
אלי טביב עם דורון אוסידון (ניר בוקסנבאום)
אלי טביב עם דורון אוסידון (ניר בוקסנבאום)

אחד מבעלי הפועל תל אביב, אלי טביב, קיבל השבוע הצעה מגורמים שאינם קשורים במועדון למכור את חלקו במניות הקבוצה תמורת שישה מיליון ש"ח. טביב אמור להחזיר תשובה תוך 72 שעות, כלומר בתחילת השבוע הבא.

טביב רוצה לתת מענק רק לאבוקסיס, הראל מסרב

כידוע, כבר מספר חודשים שעתידה של הנהלת האלופה אינו ברור לאחר שנודע סופית כי טביב ושותפו, מוני הראל, אינם מסוגלים להמשיך לנהל בצוותא את המועדון. לכל אורך התקופה האחרונה הסברה היתה שאחד מהבעלים ייקנה את חלקו של השני במועדון וישאירו כבעלים יחיד אולם כעת נוצרה אפשרות נוספת.

מוקדם יותר היום, נודע על עניין נוסף הקשור באלי טביב. הבעלים אישר לעוזר המאמן יוסי אבוקסיס מענק בסך 50 אלף דולר ברוטו על העפלה לשלב הבתים של ליגת האלופות, למרות שסעיף כזה לא קיים בחוזהו. מי שהופתע לשמוע על הדבר הוא מוני הראל, שמסרב לחתום על האישור בטענה שאם יינתן לאבוקסיס אותו מענק, גם לגורמים אחרים בשורות האלופה מגיע סכום דומה.

עקב המחלוקת, עוזר המאמן טרם קיבל את הסכום שהבטיח טביב. בסביבתו של הראל שגם לרון ציבלין, אסי דומב ולקפטן וואליד באדיר יש טענה שווה לאותו מענק, אם אכן אבוקסיס יזכה לקבלו. "יפה שאבוקסיס הלך לטביב וביקש מענק", אמרו בסביבת הראל, "אנחנו אוהבים אותו, אבל אם לו מגיע כך גם לאחרים. טביב מסרב לחתום על מענקים דומים ליתר אנשי הצוות והשחקנים. מוני לא יעשה איפה ואיפה".

בתחילת היום מינה טביב את דורון ג'מצ'י לדוברו האישי במהלך שעורר את חמתם של לא מעט מאוהדי הפועל. "זה אותו דורון ג'מצ'י, הסמל הצהוב, שהצדיק את הריסת אוסישקין, שכל הזמן יוצא נגדנו, נגד אוהדי הפועל בתקשורת, ועכשיו הוא קשור להפועל ת"א", טענו אוהדים זועמים, "זה נשמע כמו בדיחה לפורים".