שתף קטע נבחר

יוסי אופיר חזר ממילואים: "תמיד כיף לתרום"

קשר מכבי פ"ת מוכן למפגש עם ק"ש, אחרי ששירת את המדינה: "היו לי יומיים נחמדים, אבל אני מתרכז עכשיו במשחק". אבו ענזה יחליף את גולן הפצוע, פרדה את בן חיים המוצהב

מכבי פתח תקווה הבטיחה בסוף השבוע האחרון את מקומה בעשירייה הראשונה של ליגת העל, ועכשיו המטרה היא יחידה: להישאר בפלייאוף עליון. שחקניו של פרדי דוד ייארחו בשבת את עירוני קריית שמונה, הממוקמת במקום הרביעי, אחד מעל מכבי פ"ת, ולמרות חיסרון בחלק הקדמי בעקבות פציעתו של עומר גולן והצהובים של טל בן חיים, חושבים בקבוצה רק על ניצחון.

 

 

"קריית שמונה היא קבוצה טובה ומאומנת שהוכיחה את עצמה, ונעשה את המקסימום כדי שבסופו של המשחק נחייך ונהיה מרוצים", אמר קשר מכבי פ"ת, יוסי אופיר.


טל בן חיים. ייחסר למכבי פ"ת בשבת בגלל כרטיסים צהובים (אלי אלגרט)

 

הפעם האחרונה ששתי הקבוצות נפגשו היתה גם כן באצטדיון רמת גן (שם משחקת העונה פתח תקווה, עקב הריסת אצטדיון "האורווה" בעיר), במסגרת גמר גביע הטוטו. אז הפסידו מלאבס 1:0, אחרי ששלומי אביסידריס הבקיע את שער הניצחון לקבוצה הצפונית בדקות הסיום. "אנחנו לא חושבים על מה שהיה בעבר, אבל יודעים שהמשחק בשבת ישפיע על העתיד שלנו ורק בזה אנחנו מתרכזים", הוסיף אופיר.

 

גולן, שמחלים מניתוח ארתרוסקופיה, הגיע היום (ה') לאימון לצפות בהכנות חבריו למשחק. מי שצפוי להחליפו במשחק הוא מוראד אבו ענזה, שמילא את מקומו גם במשחק שבו הוא נפצע נגד הפועל אשקלון לפני כשבועיים. על פי התרגול היום, מחליפו של בן חיים יהיה ככל הנראה דני פרדה.


דני פרדה. צפוי לפתוח במקומו של בן חיים (צילום: אלי אלגרט)

 

"עומר וטל הם שחקנים חשובים, אבל יש לנו סגל רחב ומגוון ומי שישחק במקומם יעשה את העבודה בצד הטוב ביותר", אמר אופיר, שביומיים האחרונים לא נכח באימוני הקבוצה בגלל שירות מילואים. אופיר, שנכון לדור הכדורגלנים הנוכחי הוא מהבודדים שממלא את חובתו הצבאית בגיל 32, סיפר על כך: "היו יומיים נחמדים וחזרתי, עשיתי את מה שצריך באהבה גדולה. תמיד כיף לתרום למדינה, בכל מה שאני עושה אני משתדל ליהנות ככל האפשר".

 

השוער רובי לבקוביץ', שמחלים ממתיחה ברצועה הצידית של הברך, חזר היום לאימונים מלאים והוא יהיה כשיר למשחק, אולם אינו צפוי לפתוח. 

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
יוסי אופיר
צילום: אורן אהרוני
מומלצים