שתף קטע נבחר

ברצלונה: אבידל סובל מגידול בכבד, ינותח השבוע

אלופת ספרד תצטרך להסתדר תקופה לא ידועה ללא המגן הצרפתי, שסובל מגידול בכבד. קאקה בטוויטר שלו: "איזו בשורה עצובה, שאלוהים ייתן לו כוחות"

מגנה של ברצלונה, אריק אבידל, אובחן הלילה (ד') כסובל מגידול בכבד, ככל הנראה סרטני. הצרפתי בן ה-31 יעבור ניתוח דחוף ביום ו' הקרוב, כאשר זמן ההחלמה צפוי להיות ארוך.

 

 

אבידל, שהעפיל בשבוע שעבר עם קבוצתו לרבע גמר ליגת האלופות (הדיחו את ארסנל), ינותח בבית חולים בעיר הקטאלונית. מהמועדון נמסר בהודעה רשמית: "בגופו של אבידל התגלה גידול, והוא יעבור ניתוח ביום ו'. אנו קוראים לכולם לכבד את פרטיותו של השחקן".


אריק אבידל. לא ידוע כמה זמן ייעדר (AFP)

 

דקות לאחר ההודעה שהוציאה ברצלונה, החלו שחקנים ברחבי העולם 'לצייץ' בטוויטר כאות הזדהות עם אבידל. אחד הראשונים היה קאקה מריאל מדריד, שכתב: "איזו בשורה עצובה. בוא נתפלל גם בשבילו, שאלוהים ייתן לו כוחות". חברו של אבידל במדים של בארסה, אנדרס אינייסטה כתב: "אני רוצה למסור לאריק אבידל את כל אהבתי. בטוח שהוא יעבור את זה בשלום".

 

אבידל הגיע לברצלונה מליון ב-2007, והיה חלק מה-11 הפותחים של פפ גווארדיולה. המגן גם שיחק 52 משחקים במדי נבחרת צרפת, שם ערך את הבכורה שלו ב-2004 ורשם הופעות בשני מונדיאלים (200 ו-2010) ובאליפות אירופה אחת (2008).

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים