שתף קטע נבחר

מכבי ת"א: מגרלשווילי סיכם, איליה יבוריאן גובס

מגן ויטסה ארנהיים יצטרף בהשאלה עד סוף העונה. החלוץ ששבר את ידו בניצחון על בני יהודה בטוטו, עשוי לשוב מהר יותר אם ינותח. השאלתו של חדד לשאטורו קרובה לסיכום, גם סוף דרכו של אסוס מתקרב. רת ברנשטיין, בלם יהודי בן 22, ייבחן

המגן הישראלי של ויטסה ארנהיים, חיים מגרלשווילי, סיכם היום (ה') את תנאיו במכבי תל אביב. השחקן ששוחרר מהקבוצה ההולנדית עוד בסיום העונה שעברה, יגיע בהשאלה עד סוף העונה הנוכחית כשלצהובים תהיה אפשרות לרכוש אותו בסיומה.

 

  • גביע הטוטו: מכבי ת"א עלתה לחצי הגמר
  • לתקציר ה-0:1 על בני יהודה

     

    לאחר שבקיץ האחרון לא הבשילו המגעים בין הקבוצות בעקבות דרישות גבוהות של ההולנדים, הפעם הסכימה ויטסה לקחת חלק בתשלום שכרו של מגרלשווילי. למרות שחוזה רשמי טרם נחתם, כבר הלילה אמור המגן לנחות בישראל ולעבור בדיקות רפואיות בהקדם.

     

    איליה יבוריאן, ששבר את ידו אמש בניצחון 0:1 על בני יהודה במסגרת רבע גמר גביע הטוטו, עשוי לעבור ניתוח בידו הפצועה.

     

    כזכור, פונה השחקן לבית החולים איכילוב מיד לאחר הפציעה, שם אובן כי מדובר בשבר במרכז זרוע שמאל, ומיד בוצעה החזרה ראשונית, קיבוע וגיבוס. בעקבות התייעצויות שהתקיימה הבוקר, הועלתה האפשרות כי החלוץ יעבור ניתוח, שעשוי לזרז את תקופת ההחלמה ולאפשר לו לחזור מהר יותר למגרשים. מגן בני יהודה, איציק עזוז, שקפץ יחד עם יבוריאן לכדור לפני שהאחרון נפל ושבר את ידו, התקשר אליו היום ודרש בשלומו.


  •  

    במכבי ממשיכים בחיפוש אחר חיזוק והיום ינחת בארץ למבחנים רת ברנשטיין, בלם יהודי בן 22 ששיחק בליגת המכללות בארצות הברית. ברנשטיין יגיע על חשבונו של יו"ר מועדון הכדורסל הצהוב, שמעון מזרחי, וישהה בתקופת המבחן אצל קרוב משפחתו המתגורר בארץ.


    איציק עזוז התקשר להתנצל, איליה יבוריאן (צילום: יועד כהן)

     

    לאחר עזיבתו של יאניק קמנאן לסיבאספור, שני הצרפתים הנוספים של מכבי בדרכם החוצה אף הם. למרות השיפור במעמדו, שהתבטא בכך שהורשה להתאמן עם הקבוצה, רודי חדד צפוי לעבור בסוף השבוע לשאטורו בהשאלה עד סוף העונה. מכבי ניהלה משא ומתן מול הצרפתים בימים האחרונים וההערכה היא כי הקשר, שרצה לעזוב בגלל גיוסו הצפוי לצה"ל, יעבור לצרפת כבר בתחילת השבוע הבא. בתום העונה יבדקו הצהובים אפשרות למכור את הקשר.

     

    במקביל, על פי דיווחים ברומניה, ג'ונתן אסוס מועמד לקבוצת פוליטכניקה טימישווארה המקומית, המדורגת במקום השלישי בליגה. גם אסוס צפוי להיות מושאל עד לסוף העונה ומכבי תנסה לשכנע את הרומנים לקחת על עצמם את חוזהו של הקשר גם לשנתיים הבאות.

     

    "אחרי שכל הצרפתים יימכרו, נוכל להביא רכש", אמר היום גורם בקרית שלום, "הם בכל מקרה לא היו בתכניות של נמני לעונה הקרובה בגלל הגישה שלהם

    ועכשיו הוא יוכל להשתמש בכסף כדי להתחזק בחלוץ וקשר אחורי".

     

    נמני צפוי להחזיר לסגל את הבלם איגור טומאשיץ', אותו מעוניין המנג'ר להחזיר לכושר בהדרגה על מנת שניתן יהיה למכור אותו בתום העונה הנוכחית. טומאשיץ', שהובא לקבוצה על ידי המאמן המפוטר רן בן שמעון, לא היה בתכניות לעונה הנוכחית, אולם מאחר ולא התקבלו עבורו הצעות לחלון ההעברות הנוכחי, הצהובים ייאלצו להשאירו עד לתום העונה ובסיומה ינסו למצוא לו קבוצה.


    פורסם לראשונה 15/01/2009 13:42

     

    לפנייה לכתב/ת
     תגובה חדשה
    הצג:
    אזהרה:
    פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
    חיים מגרלשווילי
    צילום: עדי סרדס
    מומלצים