שתף קטע נבחר

פודולסקי כיכב, קלן הביסה את האנובר 0:4

החלוץ כבש ובישל בניצחון המרשים של האדומים על המדורגת שלישית בבונדסליגה, ערב המחזור. גם פטי ונובאקוביץ' (2) השתתפו בחגיגה של המנצחת

לא כל שבוע באיירן מינכן. האנובר 96, אחת מהפתעות העונה בליגה הגרמנית, ניצחה בשבוע שעבר את הבווארים וממרומי המקום השלישי בבונדסליגה, החלה לחלום בקול רם על מקום בליגת האלופות בעונה הבאה.

 

 

אלא שהערב (ו'), היא ספגה תבוסה לא צפויה, 4:0 אצל פ.צ. קלן ממרכז הטבלה. לא צפוי על הנייר, כייוון שהמארחת ב'אנרג'י שטדיון' רשמה ניצחון ביתי שישי ברציפות והלהיבה שוב את 50 אלף אוהדיה שמילאו את היציעים.

הפורטוגלי פטי פתח את החגיגה האדומה עם שער מכדור חופשי מ-20 מ' בדקה ה-36,

לפני שלוקאס פודולסקי סגר עניין עם שער (60) ובישול לנובאקוביץ' (79), שקינח עם צמד (89). ה-4:0 שם קץ לרצף נאה של האנובר, שלא הפסידה מאז המחזור ה-20 וצברה מאז 13 נק' בחמישה משחקים.

 

בשבת יימשך המחזור, כאשר המוליכה בורוסיה דורטמונד תתארח אצל הופנהיים. באיירן מינכן תארח את המבורג ואילו לברקוזן תתארח ביום א' אצל מיינץ

 

במשחק שפתח את המחזור ה-27 בצרפת, מארסיי גברה בחוץ 0:2 על ראן, בתוצאה שצופפה עוד יותר את הצמרת הכי צמודה באירופה. רמי (23 בנגיחה) ולוצ'ו גונסאלס (80) כבשו לקבוצה מדרום צרפת, שעלתה ל-48 נק', רק אחת פחות מיריבתה והמוליכה, ליל.

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
פודולסקי ונובאקוביץ' חוגגים
צילום: EPA
מומלצים