$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

ולדימיר דבאלישווילי תורגל ב-11 לדרבי

חלוץ מכבי חיפה חוזר מפציעה אחרי 4 מחזורים ועשוי לפתוח בקרב העירוני מול הפועל. קולמה ימשיך כנראה על הספסל. שחקן: "צריך לעשות מאמץ כביר לשמור על הפסגה". מימון בספק ליום ב' ויעבור MRI

תומר לוי
תומר לוי  10.03.11 - 14:48

ולדימיר דבאלשווילי, שנעדר ב-4 המחזורים האחרונים, נמצא בתמונת ההרכב של מכבי חיפה לדרבי ביום שני. היום (חמישי) תורגל הגיאורגי במקביל לתומר חמד, כשעדיין לא ברור האם יפתחו ביחד בחוד או שאחד מהם ימתין על הספסל.

סיידו יא יא תורגל בקישור האחורי יחד עם גוסטבו בוקולי, כפי שהיה במשחק מול הפועל ר"ג (2:3), וכרגע נראה כי ג'ון קולמה, שמחלים ממחלה, לא צפוי לפתוח גם בדרבי.

אריק בנאדו ואנדריי פיליאבסקי ימשיכו במרכז ההגנה בעוד ששי מימוןף שסובל מכאבים חזקים בכף הרגל ויעבור MRI בימים הקרובים, נמצא בספק גדול ליום ב'. מימון עלול להחמיץ גם את המשחק מול אשקלון בעוד שבועיים, בו הוא מתוכנן לפתוח בשל העובדה שבנאדו מוצהב.

"הדרבי חשוב מאוד עבורנו", אמר שחקן בחיפה, "וזה לא רק בגלל היוקרה. אנחנו חייבים לעשות עכשיו מאמץ כביר כדי לשמור על המקום הראשון עד סוף העונה. בדרבים האחרונים איבדנו נקודות מול הפועל, עכשיו נבוא בכל הכח ונשתדל לקחת את הנקודות".