$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

"איני נקי משגיאות. הגדולה היא להתרומם"

אחרי שחתם לעוד עונה, ניר קלינגר וב"ש ינסו לשוב לנצח: "כל משחק גורלי. הכל עוד יכול להתהפך בכדורגל". על החתימה, עליה פורסם לראשונה כאן: "קבוצה רצינית מתכננת כבר עכשיו את העונה הבאה"

זיו אברג'יל  08.03.11 - 20:22

יממה לאחר שחתם בהפועל באר שבע לעונה הבאה וקיבל מימוש מעשי לגיבוי המילולי מהבעלים, אלונה ברקת, ניר קלינגר, מאמן הפועל באר שבע, מסתכל קדימה ומקווה שסיום עונה מוצלח יחזיר את הקבוצה לצמרת הגבוהה בליגת העל ויוציאה מהמשבר הנוכחי.

"אני פחות מעניין", אמר קלינגר בראיון לאתר ערוץ הספורט, "מה שמעניין כרגע אותי, את הקבוצה ואת האוהדים זה לחזור לראות את הפועל באר שבע מנצחת וחוזרת לעצמה. אחת המטרות שלי, בטח בזמנים האלה, היא שאנחנו זקוקים לכל הכוח וכל העוצמה של המועדון, ללכד את השורות ולהרים את השחקנים. לכוון אותם. זה לא פשוט ולא קל".

"אני לא חשבתי על הארכת החוזה", הוסיף קלינגר, "אלונה ואני מדברים מדי יום וכמה פעמים. זה זמן שבקבוצות רציניות מתחילים לעבוד לקראת השנים הבאות. כשסיכמנו שאבוא לבאר שבע שנינו התעקשנו שתהיה לזה המשכיות ואי אפשר לעשות את הדברים בעונה אחת. האחרון שהחזיק פה מעמד יותר משנה - זה היה לפני הרבה זמן. אנחנו רוצים לשנות כאן דברים במועדון".

"ב"ש זה מקום שכיף לעבוד בו", המשיך המאמן, "מאוד התחברתי למקום למרות הקשיים. גם אני כמו כל בן אחר בעולם עושה טעויות, אני לא נקי משגיאות. הגדולה היא לדעת להתרומם ממצבים כאלה. אני מאמין שיש עתיד למועדון למרות שבתקופה הזו זה נראה קשה ואולי מאכזב, אבל הדברים בכדורגל יכולים להתהפך גם לצד השני".

בעקבות ההודעה על כל שתמשיך לדעתך היחס של האוהדים ישתנה? 
"אני לא חושב שהיחס של האוהדים השתנה בצורה דרמטית . בסך הכל הקהל לא הפסיק לתמוך בקבוצה. זה נעים ונוח להראות את הצד הזה בכל הקהלים, במיוחד אצל הקהל של הפועל באר שבע. נכון שאנחנו רוצים שזה יהיה בדרכים שלא יפגעו בביטחון של השחקנים. אני מסכים עם חוסר שביעות הרצון שלהם".

ההודעה הזו היא מסר לשחקנים?
"המסר הזה היה באוויר אצלנו בחדר ההלבשה ובאימונים כל הזמן, כבר מתחילת העונה. אחת הבעיות שלנו היא שנקלענו לתקופה הזו של חוסר יכולת וביטחון של שחקנים מרכזיים ושערים מיותרים וטיפשיים שאנחנו סופגים. אפשר לצאת מזה. אין כאן איום - פשוט צריך לחזור לבסיס שלנו".

בשבת אתם פוגשים את אשקלון שגם נמצאת במומנטום שלילי
"בשבילנו כל משחק הוא ממש משחק גורלי. ככה אנחנו מסתכלים על זה והעברנו את זה לשחקנים. אנחנו רוצים לצאת מהתקופה הרעה. כל משחק מוגדר כמשימה נקודתית. לא אחרוג ממנהגי ופחות אתייחס ליריבה אלא לקבוצה שלי. אני רוצה לראות אותה נלחמת, רצה ונחושה מאוד. יש לנו מספיק בעיות משלנו להתעסק איתן".

אבי יחיאל ייעדר מול אשקלון בעקבות האדום שספג מול הפועל חיפה. וויליאם סוארס צפוי להיות מוסט למרכז ההגנה לצד עודד גביש, כשראיין אדליי, שגילה יכולת טובה, ימשיך במרכז הקישור.