שתף קטע נבחר

"הפעם מסי יכול לכבוש חמישייה מול ארסנל"

חאבייר מסצ'ראנו מאמין ש'הפרעוש' מסוגל להתעלות על הרביעייה שכבש במפגש עם הלונדונים אשתקד. עוד מהארגנטיני: "ברצלונה תגיע למשחק במטרה לנצח בהפרש גדול ככל האפשר. ארסנל פצועה? זה יהיה 11 נגד 11"

החוויות מהביקור האחרון בקאמפ נואו עדיין יושבות היטב בראשם של שחקני ארסנל. אשתקד, אחרי 2:2 במפגש הראשון באמירויות במסגרת רבע גמר ליגת האלופות, מחצה ברצלונה 1:4 את התותחנים בגומלין כשהאיש שניגן על התזמורת הקטאלונית היה לא אחר מליונל מסי, שסיים את המשחק עם רביעייה.

 

 

הפרעוש אומנם לא הבריק בלונדון לפני שלושה שבועות, אבל במעוז הבלאוגרנה מדובר בסיפור אחר לחלוטין. "שום דבר שליאו יעשה כבר לא יפתיע אותי", אמר חאבייר מסצ'ראנו, חברו של מסי לקבוצה ולנבחרת ארגנטינה. "אני בהחלט חושב שהוא מסוגל לשחזר את התצוגה מהשנה שעברה ואפילו לכבוש שער אחד יותר. אי אפשר לדעת כמה רחוק הוא יילך", הוסיף.


מסי, מסצ'ראנו והחברים: "אי אפשר לדעת כמה רחוק ליאו יילך" (AP)

 

מסצ'ראנו, שעשוי להשתחל להרכב נוכח היעדרותם של קרלס פויול (פצוע) וג'רארד פיקה (מושעה),

יודע ש-0:1 קטן יספיק לבארסה כדי לצלוח את שמינית הגמר אך מבהיר: "זו בהחלט תוצאה שתעשה עבורנו את העבודה, אבל לא נתפשר על שום דבר. בהחלט נגיע למשחק במטרה לנצח בהפרש גדול ככל האפשר".

 

על יחסי הכוחות בין הקבוצות הוסיף הקשר בן ה-26: "הדבר החשוב ביותר שנשחק את הכדורגל שלנו. פרט לתוצאה, אני חושב שהתצוגה שלנו במשחק הראשון היתה יוצאת מן הכלל. ארסנל תחסר את וולקוט ו-וואן פרסי, אולי גם את פברגאס, אבל גם בהיעדרם בסופו של דבר היא תשחק עם 11 שחקנים ולא עם שמונה - חשוב להבהיר זאת".

 

"המחליפים אולי לא יהיו באותה רמה, אבל אם הם בארסנל אז כנראה שיש להם את האיכות הנדרשת. אם נגיע באותה אינטנסיביות כמו במשחק הראשון, אני חושב שיש לנו סיכוי נהדר לעבור. נתייחס למשחק הזה כאל גמר לכל דבר". 

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים