$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

מסתמן: רק שופט אחד יירד לשפוט בלאומית

בתקנון איגוד השופטים נקבע: עד 3 שופטים יירדו מסגל ליגת העל. 3 נאבקים על העלייה. אבו זעילה לנמוכות?

מוטי פשכצקי
מוטי פשכצקי  07.03.11 - 10:37

שלבי סיום העונה מתקרבים, ולא רק האלופה ומחזיקת הגביע ייקבעו אלא גם נדע מי יהיו השופטים שיירדו מהסגל הבכיר של איגוד השופטים לליגה הלאומית.

על פי תקנון האיגוד, לוועדה המקצועית בה חברים לא מעט שופטים שלא שפטו בליגה הראשונה, כדוגמת טלאל דראוושה ודן טביב, יש 15 אחוזים לסייע לשופט שהרשים אותם ביותר. בתחילת העונה נכתב בפורטל האיגוד כי בסוף השנה יירדו עד שלושה שופטים מהליגה הבכירה, אבל כרגע מסתמן שרק אחד יירד, ו-15 האחוזים שיש לוועדה המקצועית עשויים להיות קריטים. "כולנו תקווה שהוועדה המקצועית תהיה אמיתית וישרה", אמר אחד השופטים.

בליגה הלאומית המצב טוב בהרבה. שלושה שופטים מתחרים על כרטיס אחד כרגע. מדובר בארז פפיר, ששפט במחזור האחרון בליגת העל וזכה לציון גבוה, כשגם דודו מור חיים וניר עמר בתמונה.

אשר כהן ואילן ועקנין, שעברו את הגיל מבחינת הסיכוי לעלות לליגה הבכירה, לא יעלו. איברהים אבו זעילה שקיווה לעלות העונה, זכה לציונים נמוכים במשחקים אותם ניהל ועשוי למצוא את עצמו יורד לליגה השלישית.